رادیو ایران در برنامه ورزشی «وقت اضافه» از آخرین رویدهای فوتبال صحبت می کند.
کد خبر: ۱۱۵۳۴۹۳
واکاوی مسائل فوتبال در رادیو ایران

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، محمد کیانی تهیه کننده برنامه وقت اضافه درباره نقش رسانه های ورزشی گفت:نقش رسانه ها در بخش های مختلف بسیار موثر است. رسانه ها قدرت این را دارند که در تعیین خط فکری مردم کمک و فرهنگسازی کنند.دنیای ورزش هم از این قاعده مستثنی نیست و ارتباط بسیار تنگاتنگی بین ورزش و رسانه وجود دارد.

تهیه کننده «وقت اضافه» افزود:در برنامه سازی ورزشی قرار نیست که رسانه همیشه بهترین وجه ورزش را به تصویر بکشد. قطعا باید در برنامه سازی رادیویی و تلویزیونی حوزه ی ورزش به مشکلات و کاستی های ورزش بپردازیم و از مسولان و ورشکاران مطالبه داشته باشیم. نحوه پرداخت به مسائل و اینکه چه ظرافت و هنری به خرج داده می شود؛ شرط اصلی این کار است.

وی اضافه کرد: مدیران ورزشی کشور اگر بپذیرند که اگر نقدی مطرح می شود؛ در جهت پیشرفت و حرکت رو به جلو است؛ قطعا مطالبی که از مشکلات و کمبودها گفته می شود می تواند کمک سازنده ای به اصلاح امور و پیشرفت ورزش کشور داشته باشد. در این رابطه باید فرهنگ سازی شود. مدیران هم نباید با منتقدان طوری رفتار کنند که هیچ انعکاس منفی در رسانه ها بوجود نیاید. بعلاوه آستانه تحمل مدیران باید بالا رود.

«وقت اضافه» جمعه ها ساعت 16 تا 19 با گویندگی حسین معتمد هاشمی و کارشناسی چیا فوادی از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها