فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور تشریح کرد:

جزییات انهدام باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر در ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۲۰ کیلوگرم حشیش در خانه قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در یک عملیات مشترک انتظامی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۳۸
کشف ۱۲۰ کیلو حشیش در خانه قاچاقچی حرفه ای

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۲۰ کیلوگرم حشیش در خانه قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر در یک عملیات مشترک انتظامی خبر داد.

سرهنگ عبداله حسنی اظهار داشت: در پی تلاش مستمر و اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر در استان کرمان شناسایی شد.

به گفته این مسئول انتظامی متهم قصد انتقال محموله سنگین مواد افیونی به تهران را داشت که این اطلاعات در اختیار پلیس کرمان قرار گرفت و عملیات دستگیری سوداگر مرگ طرح ریزی شد.

این مسئول انتظامی به هدایت کامل اطلاعاتی این ماموریت از سوی پلیس مبارزه با موادمخدر سمنان اشاره و اضافه کرد: عملیات دستگیری متهم عصر دیروز با حضور ماموران انتظامی در محل اختفای این قاچاقچی سابقه دار اجرا شد.

وی از دستگیری متهم و کشف ۱۲۰ کیلوگرم حشیش در خانه وی خبر داد و گفت: محموله توقیفی آماده بارگیری و انتقال به پایتخت بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان آسیب‌های متعدد مواد مخدر از جمله اعتیاد را ریشه بسیاری از جرایم دانست و تاکید کرد: بدون تردید ریشه کنی این معضل نیازمند آن است که همه دستگاه ها، نهاد‌ها و اقشار اجتماع فعالانه و دلسوزانه پای کار بیایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها