کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید کسانی که می‌گفتند عزم ملی وجود ندارد باید از مردم عذرخواهی کنند.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۳۱
سید جلال حسینی: کسانی که می‌گفتند عزم ملی نیست، باید عذرخواهی کنند

به گزارش جام جم آنلاین ، سید جلال حسینی درباره اردوی پرسپولیس در کشور کرواسی، اظهار کرد: اردوی خوبی را برگزار کردیم و در شرایط آب و هوایی خوب تمرینات پر فشاری را انجام دادیم و الان هم توانستیم خودمان را به شرایط ایده‌آل برسانیم. این یکی از اردوهایی بود که طی سال‌های اخیر برگزار کردیم.

او درباره دیدارهای تدارکاتی که تیمش در این اردو انجام داد هم، گفت‌: پرسپولیس شرایطش بسیار سخت است. سال قبل گفتم شرایط تیم واقعا سخت است، اما برداشت بدی کردند. واقعیت این است که ما از نیم فصل گذشته نتوانستیم بازیکنی جذب کنیم و با این شرایط در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازی کردیم. امسال هم که نمی‌توانیم تا نیم فصل بازیکنی را بگیریم و باید با این شرایط کارمان را ادامه‌ دهیم و از بازیکنان جوانمان در ترکیب تیم استفاده کنیم. ما واقعا بازیکن کم داریم. این را می گویم که همه بدانند، تیم ما واقعا با دست و پای بسته به مصاف الدحیل می‌رود. من بارها گفته‌ام الدحیل تیمی است که از تیم‌ ‌ملی قطر به مراتب قوی‌تر است به همین خاطر برانکو شرایط را می دانست و سعی می‌کرد در اردوی کرواسی به بازیکنان جوان میدان بدهد. امیدوارم که بعد از نیم فصل با ‌اضافه شدن بازیکنان جدید شرایط تیم ما به مراتب بهتر شود.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه‌ با بیان این که از نظر هواداران شاید شرایط پرسپولیس مطلوب باشد، اظهار کرد: ما از نظر بازیکنان در طول فصل به مشکل بر می خوریم. با این تیم باید در جام حذفی، سوپر جام، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم. این سخت‌ترین شرایطی است که برای ما رقم می‌خورد. بازیکنانی که به جمع ما ‌اضافه شدند می‌توانند در نیم فصل دوم به میدان بروند. این‌ در حالی است که بازی‌های سخت ما در نیم فصل اول است. امیدوارم هواداران ما فریب خیلی از کسانی که خیلی راحت نشسته‌اند و حرف می زنند را نخورند. آنها خیلی راحت می آیند و می بینند که بازیکن جذب شده است و همه چیز خیلی خوب است، اما این طور نیست، بازیکنانی که جذب شده‌اند در نیم فصل دوم می‌توانند برای ما بازی کنند. شرایط پرسپولیس از همه تیم‌های دیگر سخت ‌تر است. ما سال قبل شرایط خوبی داشتیم که دائم می گفتند امروز شش امتیاز کم می‌شود و یا فردا این کار انجام خواهد شد. دیگر نباید امسال از این گونه مسائل مطرح شود. اگر شما بگویید همه مشکلات پرسپولیس در حال‌ حاضر حل شده است، ‌آنهایی که برای این تیم مشکل ایجاد می‌کنند به راحتی تبرئه می‌شوند.

او ‌اضافه کرد: در این شرایط حساس دو سه بازیکن خوب مثل صادق محرمی و محسن مسلمان را از دست دادیم. علیرضا بیرانوند و وحید امیری هم پیشنهاد خوبی دارند. این دو بازیکن در جام جهانی عملکرد خوبی داشتند و مطمئنا باید پیشنهادات خوبی داشته باشند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش و در پاسخ به سوالی درباره احتمال لغو شدن دیدار سوپر جام، اظهار کرد: به عنوان یک بازیکن می گویم ما تمرین کرده‌ایم و آماده هر شرایطی هستیم. اما واقعا مشکلات لیگ برتر ما آن قدر زیاد است که خیلی بیشتر از اینها باید درباره آن صحبت کنیم. خیلی از تیم‌ها هنوز نتوانسته اند خودشان را آماده کنند، اما سازمان لیگ دستور می‌دهد که تیم‌ها بازی کنند و اصلا برایشان مهم نیست که در فوتبال ما چه می گذرد. خیلی از تیم‌ها هنوز ورزشگاه‌شان درست نشده است و مشکلات زیادی دارند. به خاطر همین مساله هم است که بازیکنان ایرانی هیچ وقت به حق‌شان نمی رسند. اصلا بازیکنان ایرانی زوری ندارند که بخواهند حق‌شان را بگیرند. خیلی راحت آقایان می نشینند و صحبت می‌کنند و بازیکن اگر صحبت کند، به راحتی محرومش می‌کنند. هیچ کس زورش به این آقایان نمی رسد اما اگر می‌توانند با بازیکنان خارجی و مربیان خارجی این گونه رفتار کنند.

حسینی در ادامه‌ و در پاسخ به این سوال که آیا مدیران سابق نباید به خاطر بسته شدن پنجره نقل‌ و انتقالات پرسپولیس از هواداران عذرخواهی کنند؟ گفت‌: مدیران سابق هم زحمت کشیده‌اند اما چندین سال است که این مشکلات وجود دارد. هر مدیری آمده، هر کاری که خواسته انجام داده است. نه فقط در پرسپولیس ،‌ بلکه در همه تیم‌ها این گونه بوده. مدیر آمده و گفته ما که محکوم نمی شویم پس هر کاری می‌خواهیم، کنیم. آقای طاهری واقعا تلاش کرد و زحمت کشید. ما منکر زحمات او نیستیم. من می گویم یکسری مشکلات به وجوده آمده که قبل از آقای طاهری پیش آمده بود. این گونه نمی‌شود که من به عنوان مدیر بیایم و هر کاری که دوست دارم انجام دهم و خیلی راحت هم بروم. در بازی‌های دوستانه که در کرواسی انجام دادیم، هشت یا 9 بازیکن 18 ـ 19 ساله در ترکیب تیم بودند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه‌ درباره این که نظرش پیرامون جام جهانی 2018 روسیه چیست؟ گفت‌: فقط می‌خواهم از مردم عزیزمان تشکر کنم. بعد از این که از تیم‌ ‌ملی کنار گذاشته شدم، واقعا به من لطف داشتند. امیدوارم که بتوانم تلاشم را بیشتر کنم تا بتوانم محبت آنها را جبران کنم اما فقط می‌خواهم یک چیز بگویم. برخی می گفتند عزم ملی نیست اما مردم ما را نمی شناختند که این مردم که هستند؟! این مردم در سخت‌ترین شرایط کمک کرده‌اند. همه دیدند در فوتبال هم عزم ملی بود و مردم ما واقعا سنگ تمام گذاشتند. آنهایی که می گفتند عزم ملی نیست باید از مردم عذرخواهی کنند.

او در پایان صحبت‌های خود با رادیو تهران، تصریح کرد: می‌خواهم درباره برخی مدیران هم صحبت کنم که می گفتند چرا فلان بازیکن خط خورده است. آقای مدیر باید بداند فلان بازیکن صبح و بعد از ظهر زحمت کشیده است. سرمربی تیم‌ ‌ملی تصمیم گیرنده است و بهترین تصمیم را می‌گیرد و شناخت کافی دارد و چهار سال با بازیکن کار کرده است اما فردی که بیرون از این مساله است نمی‌تواند بیاید و راحت بگوید فلان بازیکن خط خورده و اشکالی ندارد. بازیکن تلاش کرده و این گونه نیست که خیلی راحت بیایند و درباره اش صحبتی کنند. اگر ما حرفی نمی زنیم به خاطر این است که جو خراب نشود. اگر بخواهیم صحبت کنیم راحت این کار را انجام می‌دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها