سفر تابستانه به ترکیه، انتخابی هوشمندانه و به صرفه است.
کد خبر: ۱۱۵۲۷۸۴
بهترین شهر‌های ترکیه برای سفر تابستانی

چون هم مقصدی است که نیاز به هزینه برای ویزا ندارید و هم به علت گردشگری بودن، بسیاری از امکانات رفاهی و تفریحی خوب، برای استراحت‌های تابستانه فراهم است و در شرایطی مقرون به صرفه تعطیلات خوبی خواهید داشت.

شهر امپراطور‌های عثمانی؛ تور استانبول

تور استانبول یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر تابستانه و چند روزه است، هم مقصد نزدیکی است و بعد از حدود سه ساعت و نیم پرواز به آن می‌رسید. با هر بودجه‌ای به راحتی در استانبول خوش می‌گذرانید، چون هم استانبول هتل‌های زیادی دارد و بهترین هتل‌های چهار و پنج ستاره را با نرخی مناسب می‌توانید رزرو کنید.

اینجا شهری است که نمایش قدرت و فرمانروایی عثمانی‌ها بوده، تا می‌توانستند مساجد و قصرهای مجلل ساختند که وقتی وارد آنها می‌شوید، مبهوت عظمت آنان خواهید شد. ایاصوفیه، مسجد آبی و همینطور مسجد رستم پاشا، از نمونه‌های همان دوران است.



به همراه همسفرانتان از میدان تقسیم شروع به قدم زدن کنید و در امتداد استقلال، مغازه‌ها و بوتیک‌های مختلف لباس را ببینید. هر برندی را که بخواهید پیدا می‌کنید، مردمی از سراسر دنیا در این خیابان، گاه‌گاهی موسیقی خیابانی اجرا می‌کنند که حال و هوایی جالب به این فضای دلچسب و پرهیایو می‌دهد. در انتهای خیابان، برج گالاتا را ببینید و در کافه‌های اطراف آن، قهوه ترک بنوشید. به کنار بوسفور بروید و از غذاهای دریایی که در رستوران‌های اطراف بوسفور سرو می‌شود، میل کنید.

خط‌های پروازی ماهان، تابان، قشم ایر و زاگرس همه روزه پرواز‌های خوبی به استانبول دارند و با هر حدود هزینه‌ای، می‌شود به استانبول پرواز کرد. تنها تفاوت مهم ساعت‌های پروازی است که تفاوت قیمتی را باعث می‌شود.

اگر با کودکان سفر می‌کنید، آنها را به ویالند ببرید، این شهربازی شبیه دیزنی‌لند است که در استانبول ساخته شده و بازی‌های هیجان‌انگیزی را در یک فضای کارتونی، برای بچه‌ها دارد.

در تمامی هتل‌های پیشنهادی آژانس، گردشگران دارای صبحانه رایگان هستند، اما غذاهای جذاب ترکی، مثل کوفته و اسکندر کباب را، در دیگر وعده‌های روزانه امتحان کنید.برای میان وعده و غذاهای بامزه خیابانی، سیمیت را امتحان کنید، این نان کنجدی حلقه‌ای که بسیار خوش طعم است، برای میان‌ وعده بسیار مناسب است.

برای خرید تور استانبول با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید،‌ چمدان کوچکی پر از لباس تابستانه بندید و راهی شوید.

تعطیلات در بهترین هتل‌های ساحلی؛ تور آنتالیا

تور آنتالیا از جمله سفر‌هایی است که همراه همسفرانی خوب، به آن حتما فکر کنید. این شهر با داشتن هتل‌های پنج ستاره خوب، برای گردش در تابستان گزینه بسیار مناسبی است، مخصوصا اگر با کودکان قصد سفر دارید. بسیاری از هتل‌هایی که آژانس مقتدر سیر، برای تور تابستانه در نظر گرفته، مناسب خانواده‌هاست و دارای استخر‌ها و محیط‌های مناسبی برای بازی کودکان هستند. به خصوص که بیشتر اوقات، در هتل و کنار ساحل هستید و بچه‌ها حسابی بازی می‌کنند.

می‌توانید به پارک آبی انداولجند هم سری بزنید، سر‌سره‌ها و وسایل بازی این پارک هم بسیار هیجان‌انگیز است، تجربه شادی خواهید داشت.



برای خرید‌ به مرکز خرید اوزدلیک و ترا سیتی بروید که هم بسیار جامع و بزرگ هستند و هم رستورانهای خوبی دارند که حسابی یک روز‌ کامل را در لذت خرید بگذرانید.

تور‌‌های آنتالیا، با سه پرواز‌ اطلس جت، ایران ایر و قشم ایر برنامه‌ریزی شده‌اند، البته توجه داشه باشید که فقط پرواز‌های ترک، اجازه فرود در فرودگاه آنتالیا را دارند و پرواز‌های ایرانی در اسپارتا فرود می‌آیند.

همچنین تمامی تور‌ها دارای ترنسفر فرودگاهی رایگان هستند و به راحتی به هتل زیبای خود می‌رسید.
به سواحل زیبای لارا و کمر بروید، آفتاب بگیرید. اکثر این سواحل دارای رستوران‌های خوبی هستند که برای مهمانان، غذاهای خوشمزه دریایی که از دریای مدیترانه صید شده‌اند را سرو‌ می‌کنند، حتما ماهی کباب‌های ترکی را امتحان کنید.

برای ورود به آنتالیا نیاز به ویزا ندارید، فقط کافی است گذرنامه شما حداقل ۶ ماه اعتبار داشه باشد، با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید، در مورد جزئیات تور‌ها اطلاعات کسب کنید. شک نکنید که انتخاب آنتالیا برای سفر تابستانی بهترین گزینه است.

ییلاق اهالی ترکیه؛ تور کوش آداسی

اگر دیگر برایتان استانبول و آنتالیا تکراری شده، کوش آداسی یکی از بهترین انتخاب‌هاست. مقصدی لاکچری، که خود ترک‌ها برای گذراندن تعطیلات به آنجا می‌روند. اینجا شهر ساحلی زیبا، در کنار جنگل‌های کاج کناره دریا است.

در سفر به این شهر، در معروف‌ترین ساحل این شهر، یعنی کادینلار دنیزی بروید، در اینجا غواصی کنید و اسکی روی آب را امتحان کنید و تنی به آب بزنید.



یکی از هیجان‌انگیز‌ترین تفریحاتی که در سفر به کوش‌ آداسی باید به آن بپردازید، رفتن به پارک آبی است، مخصوصا که پارک آبی آدالند، یکی از زیباترین پارک‌های آبی‌ست که خیلی‌ها آن را جزو ده پارک آبی برتر دنیا می‌دانند. سرسره‌های آبی در ارتفاع بالا و سقوط آزاد از تونل‌های آبی و کلی تفریح پر‌هیجان دیگر که هم شما را به وجد می‌آورد و آدرنالین خونتان بالا می‌برد و هم حسابی آب‌تنی می‌کنید. در این پارک آبی که در میان کوهستانی سرسبز قرار‌گرفته، بهترین منظره را شاهد هستید.

برای خرید به اسکالانووا در بندر بروید که وسایل مارک‌دار اصل را در این مرکز خرید پیدا می‌کنید. می توانید با دولموش‌ها به اوتلت سوکه هم بروید که از برند‌های مختلف، با تخفیفات خوب خرید کنید.

در کوش‌ آداسی هتل‌های چهار و پنج ستاره خوب، با بالاترین کیفیت را رزرو کنید و از اقامتی تابستانه در این هتل‌ها لذت ببرید. در وب‌سایت آژانس مقتدر سیر به صورت دقیقی درج شده است، از نوع خدمات سرو صبحانه گرفته تا تمام وعده‌های غذایی، همراه با نوشیدنی‌های میان وعده را بررسی کنید.

شرکت‌های هواپیمایی پرواز‌های اطلس جت، ایران ایر و قشم ایر به فرودگاه ازمیر پرواز دارند و از آنجا با ترنسفر‌های رایگانی که آژانس در نظر گرفته، به هتل محل اقامت خود در کوش آداسی می‌رسید.
برای این سفر نیاز به ویزا ندارید، فقط کافی است با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و هر تور کوش‌ آداسی که باب سلیقه خودتان است را رزرو کنید.

منبع : ویرلن

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها