مدیرعامل شرکت متروی تهران از افتتاح مجدد خط ۷ مترو با ۵ ایستگاه در روز شنبه با حضور شهردار تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۲۵۸۶
خط ۷ مترو شنبه افتتاح می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین، علی امام در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه خط ۷ مترو صبح شنبه با حضور شهردار تهران افتتاح می‌شود، گفت: در آبان ماه سال گذشته خط ۷ مترو به دلیل نداشتن ایمنی کافی تعطیل شد و از آن پس ایمن سازی و تکمیل این خط در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه صبح شنبه فاز اول خط ۷ در بخش میانی با پنج ایستگاه و به طول شش کیلومتر افتتاح می‌شود، اظهار کرد: این افتتاح حدفاصل ایستگاه مهدیه تا نواب صفوی است که بازگشایی می‌شود.

امام با بیان اینکه ایستگاه مهدیه، ایستگاه تقاطعی خط ۳ و ۷ است که در افتتاح سال گذشته مورد بهره برداری قرار نگرفته بود، افزود: صبح شنبه پنج ایستگاه مهدیه (که در این دوره تکمیل شده)، بریانک، کمیل، رودکی و نواب به بهره برداری می‌رسد و ایستگاه هلال احمر نیز ایستگاه عبوری خواهد بود که تنها به جهت فراهم نبودن پله برقی آن را افتتاح نکردیم.

وی با بیان اینکه خط ۷ مترو از نظر تهویه و سیگنالینگ تکمیل شده و تست‌های گرم و سرد آن انجام شده است، گفت: سیستم اطفای حریق و آتش نشانی نیز نصب شده و تهویه برای شرایط نرمال و اضطراری نیز تست شده است و این پنج ایستگاه را با شرایط کامل ایمنی افتتاح می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها