سومین قسمت از برنامه «پیشران» شبکه چهار امشب با موضوع نوآوری و کارآفرینی در صنعت خدمات به روی آنتن می رود.
کد خبر: ۱۱۵۲۵۵۷
نوآوری و کارآفرینی در صنعت خدمات در مجله تخصصی «پیشران»

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه چهار سیما، «پیشران» عنوان برنامه جدید گروه دانش شبکه چهار سیما به تهیه کنندگی سودابه آقاجانیان است که ویژه فعالان اقتصادی، صاحبان کسب و کار، کارآفرینان کسب و کارهای نوپا تهیه و تولید می شود.

در سومین قسمت از این برنامه که امشب ساعت 21 پخش می شود، نوآوری و کارآفرینی در صنعت خدمات با حضور دکتر لیلا نظری منش عضو هیات علمی دانشگاه علوم تحقیقات مورد بررسی قرار می گیرد.

اقتصاد خدمات در ایران چیست؟چه مولفه هایی در صنعت خدمات وجود دارد که با صنایع و اقتصاد کالا محور تفاوت ایجاد می کند؟ ایجاد ارزش در صنعت خدمات چگونه صورت می گیرد؟ تکنولوژی در ایجاد این فرصت ها چه نقشی ایفا می کند؟ از جمله سوالاتی است که در این بخش به آنها پاسخ می دهد.

در قسمت معرفی یک کارآفرین، دکتر علیرضا شریفی استاد دانشگاه و مشاور کسب و کار با یک کارآفرین گفتگو می کند.

در بخش اخبار داخلی حمیده سلطانی گوینده و سردبیر برنامه مخاطبان را در جریان تازه ترین خبرها در حوزه کسب و کار های داخلی قرار می دهد و در بخش اخبار خارجی که اجرای آن را دکتر عطاالله همایون استاددانشگاه بر عهده دارد خبرهای اقتصادی درخارج از کشورتحلیل می شود.

برنامه پیشران با اجرای مهدی مفیدی راد به صورت هفتگی سه شنبه ها ساعت 21 در مدت زمان 60 دقیقه از شبکه چهار سیما پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها