کی‌روش در گفت‌وگو با جام‌جم:

شرایطم را گفتم، توپ در زمین فدراسیون است

کارلوس کی‌روش سرمربی ایران کشور را ترک کرد. او به لیسبون رفت، در حالی که قراردادش را با فدراسیون فوتبال تمدید نکرده است. پیش از ترک ایران، کارلوس مذاکراتی با فدراسیون فوتبال داشت و دو طرف روی کلیات به توافق رسیدند که به همکاری تا جام ملت‌ها ادامه دهند، اما روی جزئیات بحث یادی دارند. کارلوس کی‌روش پیش از ترک ایران در گفت‌وگو با جام ورزشی درباره این مسائل پاسخ داد.
کد خبر: ۱۱۵۱۹۷۰
شرایطم را گفتم، توپ در زمین فدراسیون است

آقای کیروش امشب (پنجشنبهشب) ایران را ترک میکنید. برایمان توضیح دهید که آیا با فدراسیون فوتبال به توافق رسیدید؟

فدراسیون فوتبال به من پیشنهاد تمدید قرارداد را ارائه کرد، ولی هنوز مسائلی هست که درباره آنها بحث خواهیم داشت. تنها تاکید من روی اجرای برنامههاست.

چه برنامههایی دارید؟

ما سه اردو پیش از جامملتهای آسیا خواهیم داشت. باید بازیکنان خود را در اختیار داشته باشیم چون این تفکر اشتباهی است که بگوییم ایران بسادگی در امارات قهرمان خواهد شد. من شرایطم را به فدراسیون فوتبال گفتم و این آنها هستند که باید جواب بدهند. پیش از این هم گفتم اگر قرار باشد شرایط مثل گذشته باشد، امکان همکاری دوباره ما وجود ندارد.

چه شرایطی؟

اینکه اردوها برگزار نشود و ما بازی دوستانه نداشته باشیم. تیم نیاز به آمادهسازی خاص خود دارد تا برای جام ملتها آماده شود. دوست نداریم مثل کسانی باشیم که شب امتحان درس میخوانیم. همین حالا برای شروع دیر است و ما باید بلافاصله بعد از جامجهانی بازیها و اردوهای خود را برای جام ملتها قطعی میکردیم. نباید فراموش کنیم حالا که ما مشغول بحث هستیم که آیا میتوانیم برای تیمملی اردو و بازی داشته باشیم، تیمهای رقیب حتی مراحل آمادهسازی خود را به صورت جدی پشت سر گذاشتهاند. امارات، قطر، چین و... که در روسیه حضور نداشتند بعد از حذفی از جامجهانی، سریعا برای جام ملتها برنامهریزی کردند، ولی ما ظاهرا ترجیح دادهایم به شمال برویم و لب دریا کباب بزنیم!

رضا پورعالی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها