کارلوس کی‌روش دوست دارد در تیم‌ملی ایران بماند و به فعالیتش ادامه دهد. او هیچ‌وقت این موضوع را کتمان نکرده است.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۸۱
همه شایعات درباره کی‌روش

به گزارش جام جم آنلاین ، کی‌روش در ایران راحت است و بازیکنانی دارد که حاضرند در زمین مسابقه برایش جان دهند. کی‌روش در تیم‌های بزرگی کار کرده و هیچگاه بازیکنانی این چنینی در اختیار نداشته است. در تیم ملی پرتغال او با بعضی بازیکنان از جمله رونالدو مشکل داشت.

در رئال مادرید هم همین مسئله پیش آمد ولی در تیم‌ملی ایران کی‌روش بازیکنانی دارد که حاضرند برایش در زمین مسابقه جان دهند. از سویی او کار سختی در تیم‌ملی ندارد و یکجورهایی رئیس خودش است. کی‌روش در رفت و آمدها به ایران مشکلی ندارد و همواره پول و پاداش‌هایش را می‌گیرد.

کی‌روش از قبل از جام‌جهانی با فدراسیون فوتبال توافق کرد که تا پایان جام‌ملت‌ها در تیم ملی باقی بماند و به کارش ادامه دهد.

کارلوس اما در ادامه اعلام کرد پیشنهاد شش ماهه به او توهین بوده است. یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال در این باره توضیح می‌دهد: «توافق ما قبل از جام جهانی با کی‌روش صورت گرفت و قرار شد او در تیم‌ملی بماند. الان هم می‌گوییم. او بعد از جام ملت ها هم در تیم‌ملی می‌ماند و به کارش ادامه می‌دهد. اخیرا در جلسه هیات رئیسه فدراسیون هم بنده خودم این مسئله را مطرح کردم. گفتم کی‌روش بهترین گزینه برای ماست و نباید او را از دست بدهیم.» این عضو فدراسیون فوتبال در گفت و گو با جام توضیح داد: «این دیگر نیازی به گفتن ندارد. با کی روش ایران قدرتمند شده است. از سویی او درآمد زیادی برای فوتبال ایران داشته است. چند برابر پول دریافتی خودش را برای ما در آورده. فقط یک قلمش پاداشی است که تیم‌ملی از فیفا برای جام جهانی می‌گیرد. با صعود تیم ملی به روسیه، درآمد فدراسیون چیزی بالای 11 میلیون دلار است که بیشتر از درآمد هفت سال گذشته کی روش از فدراسیون فوتبال ایران است. تازه حساب کنید ما برای هر بازی که در مقدماتی بردیم چه پولی بابت پاداش و چه پولی بابت حق پخش دریافت کردیم. کی‌روش درآمد بسیار زیادی برای فوتبال ما داشته است. در جام ملت‌ها هم عایدی ما بالا خواهد بود. هر طور فکر می‌کنیم پول‌هایی که این مربی برای تیم‌ملی ایران درآورده، بسیار بیشتر از پول‌هایی که ما برای خودش و دستیارانش هزینه کرده‌ایم. تازه در کنار این تیم‌ملی ما هم قدرتمندتر از قبل شده و در جام‌جهانی طوری بازی می‌کند که همه از آن تعریف و تمجید می‌کنند.»

ظاهرا اما خارجی‌ها دوست ندارند کی‌روش در تیم‌ملی ایران بماند. در روزهای اخیر، تعدادی از سایت‌های خارجی اعلام کردند کارلوس با فدراسیون توافق نکرده و به احتمال زیاد جدا می‌شود. رویترز هم در خبری اعلام کرد توافق حاصل نشده، این در حالی است که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای گفت این مربی در تیم‌ملی باقی می‌ماند و به کارش ادامه می‌دهد. سایت الیوم 24 مراکش هم دیروز نوشت: «کارلوس کی‌روش، سرمربی ایران تمدید با فدراسیون فوتبال کشور را رد کرده است و نمی‌خواهد با این تیم دیگر ادامه دهد. کی‌روش بیشترین نامی است که در قاره آفریقا این روزها مطرح می‌شود. او کاندیدای هدایت تیم‌های ملی آفریقای‌جنوبی، مصر، الجزایر و همچنین در صورت رفتن رنار گزینه مراکش است.»

آنها که بدبین هستند می‌گویند کی‌روش دوست دارد این خبرها منتشر شود تا بتواند از ایران امتیاز بگیرد. کارلوس هنوز توضیحی درباره وضعیت خود نداده است ولی فدراسیون می‌گوید این مربی به‌طور قطع در تیم ملی می‌ماند و به کارش ادامه می‌دهد.

عدم توافق فدراسیون با کی‌روش

بعد از این‌که خبرگزاری رویترز دیروز در گزارشی ادعای مسئولان فدراسیون فوتبال درباره توافق با کارلوس کی‌روش برای ادامه همکاری را رد کرد حالا نوبت به رسانه‌های پرتغالی رسیده تا همکاری فدراسیون با کی‌روش را قطعی ندانند. سایت DN پرتغال نوشته: کی‌روش می‌خواهد تا فدراسیون شرایط آمادگی برای مسابقات جام ملت‌های آسیا را تضمین کند تا به شکلی صحیح این شرایط فراهم شود. این خواسته‌های کی‌روش تا الان مهیا نشده است به همین دلیل عملیات توافق نهایی متوقف شد. مربی پرتغالی دوست ندارد شرایطی که برای آمادگی تیم ملی ایران برای جام‌جهانی 2018 روسیه رخ داد، تکرار شود و ایران در پیدا کردن رقیبی مناسب برای برگزاری دیدار تدارکاتی عاجز ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها