نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درگفتگو با جام جم آنلاین:

متاسفانه وزیر صنعت از شفاف سازی در حوزه مدیریتی خود امتناع می ورزد

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از گزارش وزیر صنعت معدن و تجارت در جلسه غیر علنی مجلس گفت:متاسفانه برنامه منسجم و مشخصی از طرف آقای شریعتمداری برای شرایط فعلی کشور ارائه نشد.
کد خبر: ۱۱۵۱۴۲۷
متاسفانه وزیر صنعت از شفاف سازی در حوزه مدیریتی خود امتناع می ورزد

به گزارش جام جم آنلاین، سید مرتضی خاتمی نماینده ماهنشان افزود: وزیر صنعت معدن و تجارت با وجود درخواست نمایندگان درمورد شفاف سازی عملکرد این وزارتخانه ، هیچ گزارشی را در این بخش ارائه نکرد.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان منتظر بودند تا مانند وزارت ارتباطات در مورد نحوه ارائه ارز 4200 تومانی در وزارت صنعت معدن و تجارت شفاف سازی شود گفت:تا این لحظه هیچ اقدامی در جهت شفاف سازی مالی صورت نگرفته و این امر مورد اعتراض جدی نمایندگان است و بهانه هایی را که آقای شریعتمداری در جلسه غیرعلنی مطرح کردند مسموع نبود چون هیچ چیز نمی تواند جای شفاف سازی در کشور را در شرایط فعلی بگیرد.

نماینده ماهنشان افزود:واقعیت این است که علی رغم اینکه مجلس مصوباتی را برای حل مشکلات کشور داشته اما تیم اقتصادی دولت اهتمامی برای پیگیری موارد قانونی نداشته که این مورد از سوی رئیس مجلس بطور جدی مطالبه شد.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت:در این جلسه از دولت خواسته شد تا اگر در مورد مسائلی با نارسایی هایی روبه رو است موارد را با قوه مقننه در میان بگذارد تا نمایندگان بتواند کمک های لازم را با دولت داشته باشند.

وی گزارش رئیس سازمان برنامه وبودجه از اجرای بودجه سال 97 را مناسب دانست و افزود: در این جلسه آقای نوبخت اعلام کرد شرایطی فراهم شده تا کمترین فشار بر سطح جامعه منتقل شود.

وی با اظهار امیداوری از اینکه برگزاری چنین جلساتی قوا را به مفاهیم مشترک برای حل مشلات نزدیک می کند تاکید کرد:اجرای قانون بودجه و قانون توسعه کشور با شرایط امروز کشور می تواند ما را در مسیر درستی قرار دهد تا از بحران های طراحی شده دشمن خارج شویم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها