غیرمتعارف ترین پوشاکی که در بازار می بینید چیست؟ شلوارهای زاپ دار؟ مانتوهای کوتاه و بدون دگمه؟ طرح های عجیب روی لباس؟ شاید از این موضوع بی اطلاع باشید که برخی از پوشاک غیرمتعارف بازار در واقع نمونه های کپی شده ای است که در ایران تولید می شود.
کد خبر: ۱۱۵۱۳۲۱
یک تولیدکننده پوشاک: برای فرار از رکود مجبوریم هر سفارشی را قبول کنیم !

به گزارش جام جم آنلاین ، نظارت بر روی بازار البسه گاهی اوقات به جمع کردن لباس های نامتعارف از مغازه ها و فروشگاه ها می شود. با وجود برخوردهای بازدارنده هنوز البسه فراوانی که غیرمتعارف هستند و حاکی از فرهنگ غرب در بازار دیده می شوند.

ابوالفضل تیموری یکی دیگر از تولیدکنندگان پوشاک است. این تولید کننده پوشاک می گوید جبر بازار باعث می شود تا برخی از استانداردها رعایت نشود. او واضح و علنی می گوید که به منظور جلوگیری از رکورد و کسادی بازار مجبور است هر سفارشی را قبول کند؟ اما این سفارشات چه هستند؟ همان لباس هایی که به عنوان نامتعارف می شناسیم.

وی گفت: «اگر ورشکست شویم و کارمان را از دست بدهیم چه کسی پاسخگو است؟ متاسفانه شرایط خوبی برای تولیدکنندگان وجود ندارد.»

تیموری گفت: «قبول کردن هر سفارشی به این معنا نیست که واقعا هر سفارشی را بپذیریم.»

وی در پاسخ به این سوال که چه سفارش های نامتعارفی را می پذیرد گفت: «به معنا که فکر می کنید غیرمتعارف نیست. مثلا ما مانتوهایی را تولید می کنیم که کوتاه هستند اما مانتوهای کوتاه که بیشتر حالت کت دارند در مجالس استفاده می‌شوند! ما قصدمان نیست که این گونه لباس ها را در جامعه مد کنیم، به نیت دیگری تولید می کنیم!»

تیموری در رابطه با دیگر تولیدات خاص تولیدی خود گفت: « ما از آنچه که در بازار رواج داشته باشد پیروی می کنیم اما هرگز به سراغ طرح های زننده و واقعا غیرعرف نمی رویم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها