جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه؛ برزیل 2 - مکزیک 0

صعود برزیل به یک چهارم نهایی با درخشش نیمار

دیدار تیم‌های ملی برزیل و مکزیک در پایان ۹۰ دقیقه با برتری دو بر صفر به سود تیم برزیل به پایان رسید تا برزیلی ها به جمع هشت تیم برتر جهان راه پیدا کنند.
کد خبر: ۱۱۵۱۲۱۹
صعود برزیل به یک چهارم نهایی با درخشش نیمار

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، دیدار دو تیم فوتبال برزیل و مکزیک در مرحله یک هشتم جام جهانی روسیه از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه سامارا آرنا و با قضاوت جیانلوکا روجی از ایتالیا آغاز شد. تیم ملی برزیل بازی را با ترکیب آلیسون بکر، تیاگو سیلوا، میراندا، فاگنر، فیلیپه لوئیز، پائولینیو، کاسمیرو، ویلیان، نیمار، فیلیپ کوتینیو و گابریل ژسوس و با سرمربیگری تیته آغاز کرد.

خوان کارلوس اوسورنو سرمربی مکزیک هم تیمش را با این ترکیب به میدان فرستاد: گیرمو اوچوآ، هوگو آیالا، کارلوس سالسیدو، ادسون آلوارس، خسوس گایاردو، رافائل مارکز، هکتور هررا، آندرس گواردادو، کارلوس ولا، ایروینگ لوسانو و خاویر هرناندس.

بازی دو تیم در نیمه نخست بیشتر در میانه میدان جریان داشت و دو تیم در خلق موقعیت های حساس تاحدودی پایاپای حرکت کردند و هیچ یک از دو تیم برتری محسوسی نسبت به دیگری نداشت.

در نیمه دوم دو تیم با انگیزه بیشتری وارد زمین شدند و برزیل خیلی زود به گل اول بازی رسید. ویلیان مدافع راست این تیم در دقیقه ۵۰ از جناح چپ نفوذ کرد و با سانتر زمینی و سرعتی اش باعث اشتباه دروازه بان و خط دفاع مکزیک شد تا نیمار که خودش را به سمت دروازه پرتاب کرده بود دروازه خالی مکزیک را باز کند.

در دقیقه ۸۸ بازی این بار نیمار در نقش سازنده ظاهر شد تا پاس طلایی این بازیکن را در دهانه دروازهروبرتو فرمینو که دو دقیقه قبل از این صحنه به زمین مسابقه آمده بود به گل دوم طلایی پوشان تبدیل کند. این گل تیر خلاصی بود بر پیکر مکزیک و حکم صعود برزیل به مرحله یک چهارم نهایی را صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها