ترامپ احتمال شکست توافق هسته‌ای با کره شمالی را ممکن دانست.
کد خبر: ۱۱۵۱۰۴۶
ترامپ: شاید توافق هسته‌ای با کره‌شمالی به نتیجه نرسد!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، یک روز پس از انتشار خبری مبنی بر ادامه فعالیتهای کره شمالی در سایت‌های مخفی هسته‌ای اش دونالد ترامپ امروز (یکشنبه) در مصاحبه‌ای با فاکس بیزینس گفت این احتمال وجود دارد که توافق انجام شده با کره شمالی "به نتیجه نرسد".

ترامپ در این باره گفت: من با او توافقی کردم، با او دست دادم، واقعا معتقدم که به (توافق) باور داشت... اکنون، آیا این مسئله ممکن است؟ آیا توافقی انجام داده‌ام، آیا شما در مواردی بوده‌اید که مردم به نتیجه نرسیده باشند؟ امکان دارد.

این اظهارات ترامپ بر خلاف صحبت‌هایی بود که وی پس از بازگشت از سنگاپور درباره پایان جاه طلبی‌های هسته‌ای کره شمالی گفته بود.

با این حال ترامپ درباره نشست سنگاپور گفت: ما چیزی ندادیم. به این فکر کنید. وقتی به آن فکر می کنید واقعا چه کاری انجام دادم؟ رسانه‌ها می‌گویند: او به آنجا رفت، که به این معنی است من به سنگاپور رفتم. پس جلسه‌ای داشتیم. ما کاری انجام ندادیم.

ترامپ درباره هزینه بر بودن رزمایش‌های نظامی در شبه جزیره کره گفت: آنها هر شش ماه همه جا را بمباران می‌کنند. انجام این کار به شدت گران است. هواپیماها، این بمب افکن های بزرگ از گوام باید پرواز کنند. احمقانه است.

این مصاحبه ترامپ درحالی منتشر شده که جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا امروز (یکشنبه) اعلام کرد این امکان وجود دارد که برنامه هسته‌ای، شیمیایی و بیولوژیکی کره شمالی در مدت یک سال برچیده شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها