رونالدو به اسطوره ایران می‌رسد؟

چشم رسانه‌های دنیا به شکستن رکورد علی دایی (+عکس)

تیم ملی فوتبال پرتغال روز گذشته با نتیجه دو بر یک مقابل اروگوئه در یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 روسیه شکست خورد تا کار رونالدو و یارانش در این دوره از رقابت های جام جهانی تمام شود.
کد خبر: ۱۱۵۰۸۷۵
رونالدو به فکر خداحافظی نیست ؛ می ماند تا رکورد علی دایی را بزند!

به گزارش جام جم آنلاین ، از نظر بسیاری از رسانه های جهان رونالدو آخرین جام جهانی خود را تجربه کرد و بسیار بعید است وی در جام جهانی بعدی ببینیم. رونالدو در جام جهانی 2022 قطر 37 ساله است و بازی کردن در این سن و سال در جام جهانی شرایط بسیار ویژه ای را می طلبد.

پس از پایان دیدار روز گذشته پرتغال و اروگوئه رونالدو در پاسخ به سوال خبرنگاران که از او پرسیدند برای آینده اش چه برنامه ای دارد پاسخی دو پهلو داد و همه چیز را به آینده واگذار کرد. او تاکید کرد اکنون زمان مناسبی برای صحبت کردن درباره آینده او و سایر بازیکنان در تیم ملی فوتبال پرتغال نیست.

از سویی رونالدو شاید هدف بزرگی در ذهن داشته باشد که او را با وجود سن نسبتا بالا به ماندن در تیم ملی فوتبال پرتغال ترغیب می کند؛ شکستن رکورد علی دایی.

علی دایی 109 گل ملی دارد و آقای گل جهان است این در حالیست که رونالدو با او 24 گل فاصله دارد. او احتمالا می ماند تا رکورد علی دایی را بشکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها