فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: یک پسر جوان با ضربات چاقو پدرش را در منزل شخصی واقع در حوالی منطقه «فقیره» این شهر به قتل رساند.
کد خبر: ۱۱۵۰۶۵۷
پسر، پدرش را کشت

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ پژمان قویمی امروز شنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: تیم های پلیسی بلافاصله پس از دریافت یک مورد گزارش قتل در صحنه جرم حضور یافتند.

وی اضافه کرد: تحقیقات اولیه گویای این است که پسر 25 ساله ای به علت اختلاف خانوادگی با وارد کردن ضربات متعدد چاقو به قسمت گردن و سینه، پدر خود را به قتل رساند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار داشت: مادر و خواهر قاتل نیز شاهد صحنه درگیری او با پدر 63 ساله بودند اما تلاش مادر خانواده برای جلوگیری از درگیری منجر به زخمی شدن وی شد.

سرهنگ قویمی اضافه کرد: طبق بررسی های صورت گرفته قاتل دارای مشکلات اعصاب و روان بوده و چند نوبت در بیمارستان بستری و زیر نظر و تحت درمان پزشک بوده است.

وی یادآوری کرد: قاتل که با ظاهری خون آلود از محل جرم متواری شده بود با ارائه مشخصاتش به تیم های گشتی مورد تعقیب قرار گرفت.

سرهنگ قویمی اضافه کرد: عوامل انتظامی قاتل را در نزدیک کلانتری 15رسالت شهر همدان شناسایی و دستگیر می کنند و به نظر می رسد او قصد معرفی خود را داشته است.

اواسط خرداد امسال نیز با تلاش عوامل پلیس آگاهی، قاتل یک زوج کهنسال پس از یک سال شناسایی و دستگیر شد.

همچنین در آغازین روز خرداد 97 جوانی در یکی از چهار راه های ملایر به پسری که در حال رانندگی بود، حمله ور شده و با وارد کردن چند ضربه چاقو به ناحیه گردن، وی را به قتل می رساند.

اردیبهشت سال جاری نیز یک زن تویسرکانی که با سه ضربه تیشه بنایی به قسمت سر، همسرش را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

همچنین اواخر خرداد امسال یک زن 45 ساله در این شهر توسط برادر شوهرش به قتل رسید و برادر قاتل نیز در جریان این درگیری زخمی و چند روز بعد جان باخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها