مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون سراسری سال ۹۷ در پنج گروه آزمایشی و ۴۷۹ حوزه داخلی و ۲۵ حوزه خارجی با کیفیت مطلوب و در امنیت کامل برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۰۶۵۲
جزئیات برگزاری کنکور سراسری ۹۷

به گزارش جام جم آنلاین، حسین توکلی در گفتگو با فارس گفت: آزمون سراسری سال 97 در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، انسانی، هنر، تجربی و زبان‌های خارجی در صبح و بعدازظهر پنج‌شنبه و جمعه در 375 شهرستان و بخش مختلف کشور در 479 حوزه امتحانی و 22 کشور خارجی در 25 حوزه امتحانی خارج از کشور بر اساس گزارشات رسیده با نظم، کیفیت مطلوب و امنیت کامل برگزار شد.

وی افزود: به منظور دسترسی هر چه سریع‌تر داوطلبان به سوالات گروه‌های آزمایشی مختلف، سوالات عمومی و اختصاصی هر یک از گروه‌ها دو ساعت پس از پایان آزمون همان گروه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

به گفته توکلی، سوالات پنج گانه خارج از کشور نیز ساعت 14 فردا یکشنبه منتشر می‌شود.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: کلید اولیه سوالات آزمون سراسری سال 97 نیز از ساعت 21 فردا یکشنبه دهم تیرماه و کلید اولیه سوالات خارج از کشور از بعدازظهر چهارشنبه 13 تیرماه منتشر می‌شود.

وی گفت: نتیجه اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه تمام داوطلبان دهه دوم مردادماه بر روی سایت قرار می‌گیرد، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته باید پس از دریافت اطلاعیه مربوط به انتخاب رشته، کدرشته محل‌های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه در فرم مربوط وارد کنند.

توکلی تأکید کرد: همچنین به اطلاع داوطلبان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد می‌رسانیم که توضیحات لازم درباره مراحل انتخاب رشته برای این دانشگاه پس از هماهنگی با مسوولان دانشگاه آزاد در دفترچه اعلام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها