مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به برقراری جو پایدار در بیشتر مناطق کشور از خیزش گرد و خاک در استان‌های خوزستان، بوشهر، سمنان، قم، مرکزی، تهران و اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۰۱۶۷
خیزش گرد و خاک در 7 استان / کاهش نسبی دمای تهران

به گزارش جام جم آنلاین، احد وظیفه در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، طی سه روز آینده در غالب مناطق کشور آسمان صاف وآفتابی خواهد بود.

وی ادامه داد: در همین مدت در مناطقی از شمال شرق، شرق، جنوب شرق و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی در استان‌های سمنان، قم، مرکزی، جنوب تهران و بخش‌هایی از اصفهان وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در برخی مناطق همراه با خیزش گرد و خاک خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه در سه روز آینده در استان‌های خوزستان و بوشهر نیز وزش باد شدید پیش بینی می‌شود، گفت: در برخی مناطق این استان‌ها وزش باد، همراه با خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

وظیفه در پایان در مورد شرایط آب و هوایی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا و پس فردا (۷ و ۸ تیرماه) صاف همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی دو روز آینده به ترتیب ۳۶ و ۲۵ درجه سانتیگراد و ۳۷ و ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها