دو مرد افغان که متهم هستند پسر بچه‌ای 11ساله را ربوده و وی را آزار داده‌اند دیروز پای میز محاکمه ایستادند و با رضایت شاکی خصوصی از اتهامشان تبرئه شدند.
کد خبر: ۱۱۵۰۱۴۳
تبرئه از اتهام آزار پسر 11ساله

به گزارش جام‌جم، یک ماه قبل مرد جوانی به پلیس آگاهی تهران رفت و از دو مرد افغان که پسر 11ساله اش به نام آرمین را ربوده و آزار داده بودند شکایت کرد.

وی به پلیس گفت: پسرم برای بازی از خانه بیرون رفته بود.ولی دقایقی بعد با چشم گریان به خانه برگشت و از بلایی که در خانه دو مرد افغان بر سرش آمده بود، گفت.

با این شکایت دو مرد افغان بازداشت شدند ولی ربودن و آزار پسربچه را انکار کردند. یکی از آنها گفت: ما درحیاط ساختمان نیمه‌کاره‌ای که در آن کار می‌کنیم اتاقکی برای خودمان ساخته‌ایم. در حیاط ساختمان نیمه کاره همیشه باز است. به همین خاطر دیروز یک پسربچه برای آب خوردن وارد حیاط خانه شد. او آب خورد و دقایقی بعد حیاط را ترک کرد. ما هیچ کاری با او نداشتیم.

با انکار دو متهم آرمین به پزشکی قانونی معرفی شد ولی کارشناسان اعلام کردند آثاری از تعرض به این پسربچه وجود ندارد.

در حالی که دو متهم همچنان منکر جرمشان بودند پدر آرمین برای دو مرد افغان اشد مجازات خواست و آنها دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور یک قاضی مستشار و پای میزمحاکمه ایستادند.

در ابتدای این جلسه پدر آرمین گفت: من دیگر از دو متهم هیچ شکایتی ندارم. این ماجرا باعث شد تا از محل زندگی‌مان در شهرری به ورامین نقل مکان کنیم. راهمان دور شده و دیگر نمی‌توانم برای پیگیری پرونده به تهران بیایم.

سپس دو متهم به دفاع پرداختند و آدم‌ربایی و آزار پسر 11ساله را انکار کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها