کشور برزیل بزرگترین و پر جمعیت ترین کشور آمریکای جنوبی است. پایتخت این کشور برزیلیا می باشد.
کد خبر: ۱۱۴۹۷۵۰
دانستنی های سفر به برزیل

این کشور با مناظر چشم نواز، سواحل خارق العاده و فوتبال دوستی اش در سراسر دنیا معروف می باشد.براس کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور تایلند و نیز تور ارمنستان به سایت سفر باتو مراجعه کنید.

آب و هوای برزیل

آب وهوای برزیل در مناطق مختلف متنوع و دمای هوای قسمت هی مختلف بسیار متفاوت می باشد. به عنوان مثال شمال آن استوایی و مرطوب، نواحی جنوبی آن هوا معتدل و شمال‌ شرقی برزیل خشک‌ترین و گرمترین قسمت این کشور است. در جنوب برزیل گاهی اوقات هوا سرد شده و شاهد بارش برف هستیم.

برزیل همواره به علت وسعت و زیبایی هایش یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری دنیا می باشد. در این قسمت با ما همراه باشید تا به معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری برزیل بپردازیم.

سائوپائولو

این شهر بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر برزیل و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری دنیا می باشد. سائوپائولو یکی از ثروتمندترین شهر های دنیا و طبعاً یکی از متنوع ترین شهر های دنیا نیز می باشد. شهرت این شهر به هیجان و هیاهوی شبانه آن می باشد.

ریودوژانیرو

این شهر دومین شهر بزرگ برزیل بعد از شهر سائوپائولو می باشد. کارناوال های سالانه، نوار ساحلی وسیع و چشم اندازهای بی نظیر از علت های علاقه گردشگران به سفربه این شهر می باشد. عده ای به اشتباه ریو را پایتخت برزیل می دانند در صورتیکه این شهر تا سال 1960 پایتخت این کشور محسوب می شده است.

مجسمه معروف رهایی بخش سنبل صلح در ریودوژانیرو

این مجسمه عظیم که سنبل صلح در ریو می باشد، در ارتفاع 700 متری نوک قله کوه کورکوادو قرار دارد. وزن آن 635 تن، طول آن ۳۰ متر و پایه آن ۸ متر است و عرض دستان باز شده این مجسمه به ۲۸ متر میرسد.

جنگل های آمازون

بیشتر این جنگل ها در کشور برزیل قرار دارد و قسمتی از آن در پرو می باشد. رود بزرگ آمازون نیز از میان این حنگل ها می گذرد. گردش در این جنگل ها حداقل به سه روز زمان نیاز دارد. به هیچ عنوان تنها به این جنگل ها و بدون راهنما سفر نکنید چرا که علاوه بر زیبایی بی حد این جنگل ها بسیار خطرناک نیز می باشند.

آبشار ایگواسو

این آبشار شگفت انگیز که به شکل نعل می باشد در مرز بین برزیل و آرژانتین قرار دارد. موضوع جالب درباره این آبشار این است که این آبشار سه برابر بزرگتر از آبشار نیاگارا می باشد. این آبشار در سال ۲۰۱۱ به ‌عنوان یکی از هفت عجایب طبیعی جدید دنیا انتخاب شد.

کوپاکابانا

کوپاکابانا زیباترین ساحل ریو و منطقه ای در جنوب این شهر می باشد.این ساحل یکی از معروف ترین مقاصد گردشگری ساحلی دنیا است که طول این ساحل وسیع به 4 کلیومتر میرسد.

غذا

به دلیل وسعت جغرافیایی و به تبع آن تنوع فرهنگی برزیل، غذاهای آن نیز بسیار متنوع می باشد. اما از بین تمام غذا ها "فیجوآدا" غذای ملی این کشور است.

(Pão de queijo) نان پنیری برزیلی یا پااودوکیشو، (Moqueca) موککا، (Pastel de nata)
، (Churrasco) استیک گوشت گاو، پیکایا، (Bolinhos de bacalhau)، (Bobó de camarão) از جمله غذاهای معروف این کشور هستند.

برای با خبر شدن از سایر تورهای لحظه آخری مانند تور کیش و همچنین تور مشهد به سایت سفر باتو مراجعه کنید.

حمل و نقل عمومی

در برزیل مسافت ها بسیار طولانی است اما سیستم حمل و نقل خوب و کارآمدی وجود دارد. استفاده از اتوبوس بهترین و راحت ترین و ارزان ترین گزینه برای ایاب و ذهاب می باشد. برای سفر به مقصدهای دور و کمتر شناخته شده اتوموبیل های کرایه ای گزینه ی مناسبی می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها