مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد:

پیکر جانباختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج آماده تحویل به خانواده‌ها

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اخذ آخرین نتایج آزمایشات بر روی نمونه بافت‌های انسانی، جمع بندی کد‌های شناسایی و بررسی کارشناسی بر روی تمامی محموله‌های دریافتی گفت: پیکر تمامی جانباختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج در شرایط تحویل به خانواده‌ها قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۴۹۷۴۷
پیکر جانباختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج آماده تحویل به خانواده‌ها

به گزارش جام جم آنلاین، کامروز امینی در گفتگو با میزان با بیان اینکه آخرین نتایج آزمایشات بر روی نمونه بافت‌های انسانی، جمع بندی کد‌های شناسایی و بررسی کارشناسی بر روی تمامی محموله‌های دریافتی اخذ شده است، گفت: 61 پیکر تاکنون تحویل شده و 5 پیکر دیگر آماده تحویل است که در روزهای آینده با هماهنگی خانواده ها تحویل خواهد شد.

وی ضمن عرض تسلیت مجدد به بازماندگان سانحه هوایی پرواز تهران - یاسوج و تقدیر از زحمات کلیه ارگان‌ها، نهاد‌ها و کارکنان پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد که در مدت بیش از چهار ماه تلاش شبانه روزی در جهت کاهش آلام خانواده‌های جانباختگان اقدامات موثری انجام دادند، اظهارکرد: پیکر تمامی ۶۶ مسافر و خدمه سانحه هوایی پرواز تهران - یاسوج در شرایط تحویل به خانواده‌ها قرار گرفته است که این اقدام متعاقب اخذ آخرین نتایج آزمایشات ژنتیک، جمع بندی بافت‌های انسانی و بررسی کارشناسی بر روی تمامی محموله‌های ارسالی انجام شده است.

این مقام اجرایی تاکید کرد: تصمیم گیری نهایی جهت پایان عملیات جستجو به عهده مدیریت بحران استان است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از مساعدت، همراهی و زحمات سایر مجموعه‌ها و نهاد‌ها از جمله مدیریت و کارکنان آزمایشگاه ژنتیک اداره کل پزشکی قانونی استان فارس، مجموعه قضایی استان در راس آن‌ها رئیس کل و دادستان مرکز استان و شهرستان دنا، مجموعه مدیریت بحران استان در راس آن‌ها استاندار و معاون عمرانی استاندار و مجموعه هلال احمر استان نیز قدردانی کرد.

گفتنی است؛ یکشنبه 29 بهمن ماه ، هواپیمای ای‌تی‌آر ۷۲ مدل ۲۰۰ متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان، با ۶۰ سرنشین و شش خدمه در کوه دنا سقوط کرد. این هواپیما از تهران عازم یاسوج بود و سانحه هوایی نیز ۵۰ دقیقه پس از عزیمت و پیش از فرود آن در فرودگاه یاسوج رخ داد که متاسفانه 66 نفر از مسافران و کادرپرواز جانشان را ازدست دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها