کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرتغال گفت: برای تیم ملی ایران افتخاری است که در اینجا حضور داشته باشد. در شرایطی مقابل پرتغال قرار می‌گیریم که امید به صعود داریم این یعنی ما هنوز زنده‌ایم و از این اتفاق خوشحالیم.
کد خبر: ۱۱۴۹۶۷۸
کی‌روش: خوشحالیم که هنوز زنده‌ایم

به گزارش جام جم کی روش گفت: با تمام تعهد و امید تلاش می‌کنیم. پرتغال نه فقط یک تیم قوی برای قهرمانی جام جهانی است، بلکه یکی از محبوب‌ترین تیم‌هاست. ما با تمام شرافت و افتخار، درس‌های‌مان را در بازی با مراکش و اسپانیا آموختیم و الان تنها یک گزینه پیش روی ماست و می‌خواهیم با ارائه نمایشی خوب به کارمان ادامه دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص این‌که آیا ایران حداکثر تلاش خود را برای صعود می‌کند یا دفاع خواهد کرد، گفت: فکر می‌کنم بازی بسیار مشکلی است، فرناندو سانتوس (سرمربی پرتغال) با حیوانات قوی وارد بازی می‌شود که می‌توانند ما را گاز بگیرند!

کی روش گفت: پرتغال تیم عجیبی است، اما ایران در این بازی می‌تواند تبدیل به تیم بهتری شود. فلسفه ما همان فلسفه قبلی است. باید واقع بین باشیم، چون ایران برابر یکی از قوی‌ترین تیم‌ها بازی خواهد کرد. باید روح فداکاری، شجاعت و وفاداری در تیم ما حاکم باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها