رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نور گفت:‌ با همکاری امدادگران و نیروهای مردمی دستکم پنج نفر از افرادی که هفته جاری در جنگل های این منطقه گمشده بودند، پیدا شدند.
کد خبر: ۱۱۴۸۵۹۲
گمشدگان جنگل های نور پیدا شدند

به گزارش جام جم آنلاین، علی اصغر خاکپور روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: 2 نفر با خودروی کمک دار با گذر از جاده های سخت گذر 2 روز پیش وارد جنگل های «واز» از توابع بخش چمستان می شوند که به علت وضعیت نامناسب جاده در زمان بازگشت دچار مشکل شده و در جنگل ماندند و چنین اتفاقی باعث نگرانی خانواده های آنان شد.

وی اظهارداشت: این افراد که غیربومی و جوان نیز بودند با همکاری امدادگران و نیروهای مردمی پس از یک شبانه روز جستجو پیدا شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر نور گفت:‌ مورد دیگر آنکه یک اعضای خانواده سه نفره بودند که در میان جنگل های بین نور و چمستان مفقود شده بودند و پس از یک شبانه روز این افراد نیز با همکاری امدادگران پیدا شدند.

خاکپور افزود: هرسال در این ماه ها با توجه به کمبود امکانات و تجهیزات امداد رسانی، امدادگران هم باید درحوزه پیشگیری از غرق شدگی افراد در آب های ساحلی تلاش کنند و هم آنکه فرصت های زیادی را برای جستجوی افراد گمشده در جنگل های این منطقه تلف کنند.

وی به خانواده ها هشدار داد تا از رفتن به مناطق جنگلی ناآشنا و دوردست بپرهیزند و با توجه به فصول گردشگری و درپی آن آمد و شد افراد غیر بومی در عرصه های جنگلی این منطقه ممکن است حوادثی رخ دهد و به نوعی باعث نگرانی خانواده ها شود.

شهرستان نور با جمعیتی دست کم 100 هزار نفر در غرب مازندران قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها