رئیس پلیس راه گیلان گفت: طبق محدودیت ترافیکی که از ساعت ۸ امروز آغاز شده و تا ساعت ۲۴ ادامه دارد از هرگونه تردد خودروهای باربری سنگین در محور رشت-‌قزوین و آستارا-‌اردبیل جلوگیری می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۸۰۰۷
محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی گیلان اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ حسین محمدپور در گفت‌و‌گو با تسنیم در رشت اظهار داشت:‌ با توجه به آغاز دور برگشت سفرها در حال حاضر وضعیت ترافیکی در محورهای خروجی گیلان به صورت آرام و شناور در جریان است به طوری‌که تاکنون شاهد مشکل و یا گره خاص ترافیکی نبوده‌ایم.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد:‌ طبق مصوبه شورای ترافیک گیلان حداکثر سرعت مجاز در بزرگراه‌های گیلان 95 کیلومتر بر ساعت است بنابراین هرگونه تخطی از این قانون توسط رانندگان وسائط نقلیه توسط دوربین‌های کنترل ترافیک ثبت می‌شود.

محمدپور ضمن تأکید مجدد به این مسئله که مسافران زمان بازگشت خود را به ساعت‌های پایانی روز موکول نکنند بیان داشت:‌ با توجه به وضعیت خاص محور سراوان و امامزاده هاشم احتمال می‌دهیم عصر امروز در صورت تردد زیاد وسائط نقلیه شاهد بار ترافیکی نسبتاً حجیمی باشیم.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان به وضعیت کنونی راه‌ها و محورهای استان گیلان اشاره کرد و بیان داشت:‌ در حال حاضر وضعیت ترافیکی محورهای استان از جوی آرام برخوردار است اما پیش‌بینی می‌شود این وضعیت در عصر امروز با تغییراتی مواجه شود.

وی محدودیت ترافیکی در حال اجرا در دو محور استان گیلان را نیز برشمرد و ابراز داشت:‌ طبق این محدودیت ترافیکی که از ساعت 8 صبح امروز آغاز شده و تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت از هرگونه تردد خودروهای باربری سنگین در محور رشت-‌ قزوین و آستارا-‌ اردبیل جلوگیری می‌شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان این محدودیت ترافیکی را در دو لاین رفت و برگشت عنوان کرد و افزود:‌ وسائط نقلیه حاوی مواد سوختی و یا مواد فاسدشدنی جزء این محدودیت ترافیکی محسوب نمی‌شوند و می‌توانند در مسیرهای مورد نظر خود تردد کنند.

محمدپور از عدم وقوع تصادفات و حوادث ترافیکی منجر به فوت در تعطیلات اخیر خبر داد و عنوان کرد:‌ لاین‌های رفت و برگشت بسیاری از محورهای فرعی گیلان جداسازی نشده‌اند بنابراین باید همه رانندگان به‌ویژه مسافران در زمان تردد در این جاده‌ها حداکثر احتیاط لازم را داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها