لوپتگی سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا ناخواسته و بدون اینکه تعمدی در کار داشته باشد زیر پای تیم تحت هدایت خودش پوست موز انداخت.
کد خبر: ۱۱۴۷۶۳۵
جنجال بزرگ در اردوی رقیب ایران / ذهن و روان اسپانیایی‌ها چگونه به هم ریخت؟

به گزارش جام جم آنلاین ، شاید بتوان آن را به پوست موز انداختن زیر پای تیم تعبیر کرد ، شاید هم بتوان اینگونه تفسیر کرد که لوپتگی گل به خودی زده است. در آستانه جام جهانی او به عنوان سرمربی رئال مادرید انتخاب شده است، اتفاقی که انتشار خبر مربوط به آن شوک بزرگی به بازیکنان تیم ملی اسپانیا بود.

بر اساس گزارش آس، اکنون به جای اینکه ستاره های اسپانیا به دیدار پیش رو فکر کنند در اندیشه این هستند که سرمربی‌شان مرد اول نیمکت رئال مادرید برای فصل بعد است. شاید این موضوع بیش از رئالی های تیم ملی اسپانیا برای بارسایی ها مهم باشد. نکته مهم این است که پرز رییس باشگاه رئال هم تحت فشار قرار دارد که چرا در چنین شرایطی این خبر عجیب را اعلام می کند.

لوییس روبیالس، رییس جدید فدراسیون فوتبال ‌اسپانیا تا لحظات آخر از چنین موضوعی خبر نداشت و از این اتفاق به شدت ناراحت شد. سایت مارکا مدعی شد که ممکن است لوپتگی پیش از شروع جام جهانی از هدایت تیم‌ ‌ملی بر کنار شود.

سایت‌های موندو دپورتیوو و ‌اسپورت کاتالونیا نیز امروز (چهارشنبه) به این موضوع پرداختند و مدعی شدند ممکن است لوپتگی اخراج شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها