رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران

کشف ۵۰ فقره سرقت سریالی ۳۰ میلیاردی

دزدان سابقه‌دار که با سرقت باتری خودروی پژو 206، آن را 50 هزار تومان می‌فروختند، با بررسی دوربین‌های مداربسته دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۴۷۳۲۹
دستگیری سارقان عشق باتری!

به گزارش جام‌جم، در پی سرقت سریالی باتری خودروها در محله خاک سفید، رسیدگی به پرونده و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس قرار گرفت.

ماموران در تحقیقات خود متوجه شدند، سارقان هنگام ظهر و نیمه‌های شب که خیابان خلوت است، اقدام به سرقت باتری خودروها می‌کنند.

تحقیقات ادامه داشت تا این‌که روز یکشنبه سرقت دیگری به ماموران کلانتری اعلام شد. شاکی در شکایت خود گفت: ظهر امروز خودرو را کنار خیابان پارک کردم. ساعتی بعد که برگشتم، ماشین روشن نشد. مکانیکی آوردم که مشخص شد باتری ماشین را سرقت کرده‌اند.

ماموران با بررسی دوربین‌های مداربسته، تصویر سارق را به دست آورده و هویت او در آلبوم مجرمان حرفه‌ای شناسایی شد. شاهین 28 ساله از دزدان سابقه‌دار بود که ماموران پس از ورود به خانه‌اش، او و سه همدستش را دستگیر کردند. در بازرسی از خانه آنها تعدادی باتری سرقتی کشف شد.

شاهین در تحقیقات گفت: ظهر و نیمه‌های شب در گروه‌های دو نفره و با موتور خودروهای پژو 206 را شناسایی کرده و در زمان کمی با قیچی قفل کاپوت را تخریب کرده و باتری را سرقت می‌کردیم. هر باتری سرقتی را 50 هزار تومان می‌فروختیم و با آن موادمخدر می‌خریدیم.

سرهنگ حشمتیان، رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس در این باره گفت: متهمان در بازجویی‌ها به 50 فقره سرقت باتری اعتراف کرده‌اند که 11 شاکی شناسایی شده‌اند.

وی افزود: خریدار باتری‌ها هم شناسایی شد و در بازرسی مغازه‌اش باتری های سرقتی کشف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها