گرت بیل، بازیکن گران قیمت و گلزن رئال مادرید، در دوران حضور زین الدین زیدان بر روی نیمکت مربیگری این تیم، شانس زیادی برای قرار گیری در ترکیب ثابت کهکشانی ها نداشت، اما هر بار که به میدان آمد برای این تیم درخشید و بسیار تاثیر گذار نشان داد.
کد خبر: ۱۱۴۶۸۹۳
رئال قیمت گذاشت؛ «بیل» 222 میلیون یورو

به گزارش جام جم آنلاین ، در آخرین بازی رئال مادرید در فصل گذشته، گرت بیل زمانی که بازی تمیش برابر لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی ۱-۱ دنبال می شد به میدان آمد و با دو گلی که به ثمر رساند توانست تیمش را برای سومین بار پیاپی و در مجموع سیزدهمین بار قهرمان اروپا کند. پس از آن بازی بیل در مصاحبه ای اعلام کرد که می خواهد به صورت ثابت بازی کند و نیاز به زمان بیشتری برای بازی دارد و چنین شرایطی برای او در رئال مادرید محیا نیست.

از آن زمان شایعات پیرامون خروج او از باشگاه اسپانیایی قوت بیشتری گرفته اند و از منچستریونایتد و بایرن مونیخ به عنوان جدی ترین گزینه های جذب او نام برده می شود. اما به تازگی رسانه های اسپانیایی اعلام کرده اند که رئال مادرید برای فروش این هافبک ولزی رقم سرسام آور ۲۲۲ میلیون یورو درخواست کرده اند. رقمی که با توجه به مصدومیت های شدید و زیاد این بازیکن، بسیار گزاف به نظر می رسد.

با توجه به سیاست های نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ، در صورت صحت قیمت درخواستی رئال مادرید، قطعا مونیخی ها از انجام این ترنسفر پشیمان خواهند شد و باید دید آیا شیاطین سرخ حاضر به پرداخت چنین رقمی برای بازیکن سابق باشگاه تاتنهام خواهند بود یا خیر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها