تهیه کننده شبکه نسیم: حرکت دیشب یک شبکه ماهواره‌ای نشانه استیصال آن‌هاست

‍ واکنش دورهمی به پخش‌ گفتگوی مرحوم ملک‌ مطیعی

تهیه کننده شبکه نسیم با اشاره به پخش بخش‌هایی از یک برنامه تلویزیونی در یک شبکه ماهواره‌ای آن را نشانه استیصال چنین شبکه‌هایی دانست و افزود: این شبکه‌ها به چنان فلاکتی رسیده‌اند که می‌خواهند با دزدی از سرمایه‌های معنوی دسته چندم صداوسیمای جمهوری اسلامی مخاطبی برای خود دست و پا کنند.
کد خبر: ۱۱۴۶۷۳۱
‍ واکنش دورهمی به پخش‌ گفتگوی مرحوم ملک‌ مطیعی

به گزارش جام جم آنلاین، سید مصطفی احمدی در گفتگو با روابط عمومی رسانه ملی با بیان اینکه تصاویر پخش شده از برنامه مرحوم ناصر ملک مطیعی در برنامه دورهمی با دوربین تلفن همراه ضبط شده است گفت: ما برای حفظ آرامش و نظم برنامه اجازه ورود تلفن همراه به برنامه را نمی دهیم و فقط برای احترام به همراهان مهمان برنامه بعضا به آن‌ها اجازه می‌دهیم تلفن همراه خود را به داخل استودیو بیاورند.

تهیه کننده برنامه دورهمی محافظت از سرمایه‌های معنوی سازمان صداوسیما را از وظایف برنامه‌سازان رسانه ملی دانست و تصریح کرد: هر رسانه‌ای برای خود ضوابط مشخصی دارد اما همگی بر حفظ سرمایه‌های تولید شده خود تاکید و حساسیت ویژه دارند و برنامه سازان خود را امانتداران آن رسانه می‌دانند.

سید مصطفی احمدی در پایان تاکید کرد: برغم همه تلاش‌هایی که با همکارانم در این مدت داشته‌ایم اما از قصور به‌وجود آمده در حفظ امانت رسانه ملی بسیار ناراحتم و عذر خواهی می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها