محدودیت عرضه و زمزمه افزایش قیمت خودروها تا پایان خردادماه عاملی شده تا تقاضا در سطح بازار افزایش پیدا کند و همین موضوع رشد قابل توجه قیمتها را بوجود آورده است.
کد خبر: ۱۱۴۶۶۷۲
قیمت خودرو در بازار +جدول

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، این روزها بازار خودرو التهابات زیادی را شاهد است که یکی از دلایل آنها افزایش قیمت خودروهای خارجی و تمایل مردم به خرید خودروهای داخلی است البته محدودیت عرضه و زمزمه افزایش قیمت خودروها تا پایان خردادماه عاملی شده تا تقاضا در سطح بازار افزایش پیدا کند و همین موضوع رشد قابل توجه قیمت ها را بوجود آورده است.

علاوه بر این تعلیق همکاری پژو با ایران نیز عاملی شده تا نخستین خودرو پسابرجامی پژو 2008 طی چند روز اخیر شاهد افزایش 8 میلیون تومانی قیمت باشند به نحوی که این خودرو امروز با قیمت 171 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در بازار امروز مزدا3 با رشد 15 میلیون تومانی با قیمت 205 میلیون تومان، ساندرو با افزایش دو میلیون تومانی با قیمت 72 میلیون تومان و استپ وی با افزایش دو میلیون تومانی با قیمت 81 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

در بخش خودروهای پژو 206 نیز بازار شاهد تغییرات قیمتی 100 تا 200 هزار تومانی است. علاوه بر این تندر پلاس نیز با افزایش دو میلیون تومانی با قیمت 68 میلیون تومان، سراتو با افزایش 5 میلیون تومانی با قیمت 145 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار امروز به شرح زیر است:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها