حامد عسکری می‌گوید اصلا هم کسر شأن نیست که یک ماه در سال سحر صدایمان کنند

«سحر» صدات کنم ؟

سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: ۴۵۰۰ دستگاه آمبولانس اورژانس در مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر کشور مستقر می شوند.
کد خبر: ۱۱۴۶۳۸۱
استقرار ۴۵۰۰ آمبولانس در مسیر راهپیمایی روز قدس

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، پیرحسین کولیوند ضمن اعلام این خبر افزود: کل نیروهای اورژانس در روز قدس آماده باش هستند، همچنین ۶۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۴۰ فروند بالگرد اورژانس هوایی نیز در این مراسم در سراسر کشور این مراسم را پوشش می دهند.

وی خاطرنشان کرد: در تهران نیز علاوه بر استقرار آمبولانس ها ۲۰۰ دستگاه موتور آمبولانس و خودروهای امدادی و فرماندهی در مسیر ۱۰ گانه در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس مستقر می شوند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: به دلیل گرمای هوا به روزه داران و شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس توصیه می شود از لباس هایی که کمتر نور خورشید را جذب می کنند، با رنگ های روشن تر استفاده کنند و همچنین برای جلوگیری از آفتاب سوختگی کلاه لبه دار بر سر کنند.

وی همچنین به روزه داران توصیه کرد: به دلیل گرمای هوا و تشنگی برای حفظ آب بدن در هنگام وعده سحری حتما از میوه ها و سبزی ها به اندازه کافی استفاده کنند و افرادی که به بیماری های مزمن مبتلا هستند نیز برای شرکت در راهپیمایی نکات ایمنی و توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

دکتر کولیوند همچنین از مردم روزه دار خواست که مانند سال های گذشته، با شکوه و وحدت در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند چرا که شرکت پرشور در این راهپیمایی لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها