پرونده درگیری خونین پسران جوان به خاطر سرعت بالای یک موتورسیکلت با قصاص پایان یافت.
کد خبر: ۱۱۴۶۰۱۵
اعتراض مرگبار به سرعت بالای موتور

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از شامگاه چهارم بهمن ماه سال ۹۴ به دنبال درگیری خونینی در خیابان دیلمان شمالی در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳۱ شهرری قرار گرفت. مأموران به محل درگیری رفتند و در یافتند پسر ۲۲ ساله به نام کامران که از ناحیه گردن زخمی شده بود به بیمارستان هفتم تیر منتقل شده است.

وی تحت درمان قرار گرفت اما ساعتی بعد به خاطر شدت خونریزی جان سپرد. پلیس به تحقیق پرداخت و دریافت عامل جنایت پسر ۳۲ ساله‌ای به نام میثم بوده است. تلاش برای ردیابی میثم آغاز شد اما وی به مکان نامعلومی گریخته بود.

در ادامه تحقیقات یکی از دوستان کامران در تشریح جزئیات ماجرا گفت:من و چند نفر از دوستانم در پارک بودیم و صحبت می‌کردیم. یکی از دوستانمان می‌خواست به خانه پدرزنش برود. به همین خاطر کامران گفت که او را با موتور به خانه پدرزنش می‌رساند. آنها با هم سوار موتور شدند و رفتند. هنوز از ما دور نشده بودند که متوجه درگیری آنها با چند پسر جوان شدیم. وقتی به محل درگیری رسیدیم دیدیم کامران از ناحیه گردن چاقو خورده است. شاهدان می‌گویند میثم با چاقو به وی حمله کرده است.

با تکمیل تحقیقات پلیس در کمین عامل جنایت نشست و چهار روز بعد وی را ردیابی و بازداشت کرد.

میثم به درگیری خونین اعتراف کرد و در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد. در ابتدای این جلسه اولیای دم برای متهم حکم قصاص خواستند.

وقتی میثم در جایگاه ویژه ایستاد گفت: من و دوستانم در خیابان ایستاده بودیم. همان موقع کامران سوار بر موتور با سرعت زیاد از کنار ما عبور کرد. به خاطر سرعت بالا به او اعتراض کردیم و او رد شد. چند دقیقه بعد دوباره کامران در حالی که یکی از دوستانش ترک موتور او نشسته بود بار دیگر ازکنار ما با سرعت زیاد عبور کرد. وقتی این بار با او به او اعتراض کردیم از موتور پیاده شد. او با ما درگیر شد و به رویمان چاقوکشید. من از او خواستم آرام باشد ولی با سیلی به صورتم زد. او حتی یک ضربه هم با چاقو به سرم زد. من هم کنترل اعصابم را از دست داده و چاقو را از دستش گرفتم. کامران پا به فرار گذاشت و من در حال فرار یک ضربه به گردن او زدم. ولی قصد کشتن او را نداشتم. سپس سه نفر از شرکت‌کنندگان در درگیری که همگی با وثیقه آزاد بودند به اتهام شرکت در نزاع دسته‌جمعی منجر به قتل از خود دفاع کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها