رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسکو استان آذربایجان شرقی

تصادف مرگبار دو کامیون حامل سوخت در شهرستان اسکو

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از تصادف در مسیر شمال به جنوب اتوبان تهران قم خبر داد و گفت: در این حادثه ۲ نفر شده است.
کد خبر: ۱۱۴۵۹۴۱
تصادف مرگبار در اتوبان قم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سید جلال ملکی عصر شنبه از تصادف در مسیر شمال به جنوب اتوبان تهران- قم خبر داد و افزود: این حادثه که ۳۲ کیلومتر بعد از عوارضی رخ داده بود، ساعت ۱۷:۱۰ عصر امروز از طریق سامانه ۱۲۵ به آتش نشانی تهران اعلام و بلافاصله ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان این که محدوده مذکور خارج از محدوده خدمات رسانی آتش نشانی شهرداری تهران است، اضافه کرد: عوامل آتش نشانی حسن آباد، پلیس راهور و هلال احمر نیز در محل تصادف حاضر بودند، در این حادثه یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل اصلی بزرگراه و شکستن آن و عبور از روی گاردریل با بلوک های نیوجرسی برخورد کرده و متوقف شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اضافه کرد: ۲ سرنشین این خودرو که خانم و آقای تقریبا ۳۱ الی ۳۲ ساله بودند، در وضعیت بسیار خطرناکی داخل اتاق متلاشی شده خودرو خود محبوس و گرفتار بودند، که آتش نشانان بلافاصله وارد عمل شده و با تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و سرنشینان را خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند، که متاسفانه مشخص شد، هر ۲ نفر فوت شده اند.

ملکی گفت: محل پس از ایمن سازی برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس شد و آتش نشانان در ساعت ۱۷:۴۴ محل را ترک کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها