کد خبر: ۱۱۴۵۷۹۴
انتخاب انواع خودرو با استفاده از ابزار مقایسه خودرو سایت همراه مکانیک

مقایسه خودرو و انتخاب صحیح از میان خودروها، همیشه یک چالش سخت برای خریداران خودرو بوده است. با توجه به حضور انواع خودروسازان داخلی، اروپایی، آسیایی و به ویژه چینی در بازار ایران، انتخاب یک خودرو از میان گزینه‌های موجود در بازار شاید یکی از دشوارترین خریدهای ممکن باشد. اولین سوال که ذهن یک خریدار را درگیر خودش می کند این است که، چه خودرویی بخرم؟ و از میان چه خودروهایی، خودروی مورد علاقه ی خود را انتخاب کنم.

اگر در دهه 70 و 80 خورشیدی، قصد خرید خودروی داخلی را داشتید، فقط می توانستید از دو شرکت خودروساز داخلی ( ایران خودرو و سایپا) خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنید، در آن زمان حق انتخاب و مقایسه‌ی خودرویی وجود نداشت. تنوع محصولات به شدت کم بود و در بازه‌ی قیمتی زیر 50 میلیون تومان، کمتراز ده خودرو برای خرید وجود داشت. در آن دوره اکثر مردم جز خرید پراید و محصولات پژو و رنو، نه حق انتخاب نه حق مقایسه خودوری دیگری را داشتند. تنها گزینه روی میز مشتریان به چند خودروی داخلی و وارداتی محدود می شد.

رفته رفته در سال های اخیر با تغییر سیاست های خودرویی کشور، سیل عظیم شرکت های خودرویی از معتبرترین برندهای اروپایی و آسیایی در کشور شروع به فعالیت کردند.

امروزه بیش از ده ها شرکت خصوصی، در واردات خودروهایی از کشورهای ژاپن، کره، سوئد و چین فعالیت دارند و خودروسازان داخلی نیز سبد محصولات خودرویی خود را برای تمام سلایق در سگمنت های مختلف پر کرده اند .


در بازار رو‌به رشد خودرو ایران چه از نظر تنوع مدل و چه از نظر افزایش خریدار مساله انتخاب خودرو و مقایسه خودرو ، روز به روز ضرورت بیشتری را پیدا کرده است، که به همین دلیل مقایسه خودرو با استفاده از ابزارهای آنلاین به شکلی راحت تر و مفهومی تر، فراهم شده است.

شما می‌توانید با استفاده از ابزار مقایسه‌ خودرو سایت همراه مکانیک به لیستی از خودروها بر اساس بودجه خود دسترسی داشته باشید. در این ابزار تمامی‌ خودروهای موجود در بازار بر اساس سازنده، شکل بدنه و بازه‌ی قیمت دسته بندی و با یکدیگر مقایسه می شوند. همچنین به منظور افزایش آگاهی خریداران، مواردی نظیر شتاب، میزان مصرف، افت قیمت خودرو در سال اول و سهولت معامله به تفکیک خودروها مشخص شده است.

شرکت همراه مکانیک با هدف ارائه ی انواع خدمات خودرو شامل کارشناسی خودرو، خرید خودرو کارشناسی شده، فروش سفارشی خودرو، قیمت‌گذاری خودرو و مشاوره خرید خودرو در سال 92 راه اندازی شد. هدف از راه‌اندازی این شرکت پاسخگویی به نیازهای متعدد خریداران و فروشندگان خودرو به ویژه خریداران خودروهای دست دوم است.

همراه مکانیک با استفاده از ابزار مقایسه‌ی خودروها و مشاوره‌ی خرید این امکان را در اختیار کاربران قرارداده است، تا با تعیین سقف بودجه خود به تمامی گزینه‌های قابل خرید در بازار نقل و انتقالات خودرو دسترسی داشته باشند، این موارد را با هم مقایسه کرده و در نهایت انتخابی هوشمندانه و آگاهانه داشته باشند.

برای استفاده از تمام ویژگی ها و فیلترهای مقایسه خودرو می توانید به سایت همراه مکانیک به آدرس www.hamrah-mechanic.com/budget مراجعه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها