رامبد جوان شب گذشته میزبان شیلا خداداد و پسرش سامیار در برنامه خندوانه بود.
کد خبر: ۱۱۴۵۵۱۳
جناب خان برای شیلا خداداد، هندی خواند!

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، شب گذشته رامبد جوان در برنامه خندوانه ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی( ع)، برنامه را به سرباز ها، پدر و مادر ها و همه اقشار مردم تقدیم کرد.

جوان در ادامه برنامه از مهدی یراحی برای حضور در استودیو دعوت کرد اما در بخش نمایشی مهدی شاه حسینی به روی صحنه حاضر شد و از نبود یراحی خبر داد و پس از آن ارژنگ امیرفضلی بازیگر تلویزیون و کمدین خندوانه یکی از قطعات مهدی یراحی را به شکل لباهنگ اجرا کرد و از جوان خواست تا با هم قطعه ای از آهنگ های رضا صادقی و بابک جهانبخش را اجرا کنند.

پس از اجرای یک‌قطعه موسیقی، جوان از روند مسابقه خنداننده شو گفت و بخشی از معرفی داوران سری جدید این مسابقه و شرکت کنندگان آن به روی آنتن رفت. همچنین در سری جدید مسابقه خنداننده شو سروش صحت، حسن معجونی به داوری می پردازند.

شیلا خداداد در ادامه برنامه به همراه پسرش سامیار در استودیو حاضر شد و از فعالیت های این روزهای خود گفت: چند روزی است تصویربرداری سریال گلشیفته تمام شده و این روز ها در حال استراحت هستیم‌ و ترجیح می دهم‌کنار خانواده ام باشم.

وی در ادامه در پاسخ به سوال جوان درخصوص انتخاب نقش های منفی بیان کرد:چون خیلی معصوم و مظلوم هستم به من نقش منفی نمی آید و حقیقت این است که هیچ وقت نقش منفی نیز به من پیشنهاد نشده است.

خداداد افزود: وقتی سامیار پسرم به به دنیا آمد مشغول فیلم «بادیگارد» و زمانی که دخترم به دنیا آمد مشغول فیلمبرداری «گلشیفته» بودم.‌ اما در نهایت به این نتیجه رسیدم که برای خانم های شاغل مثل ما و بازیگر، کار کردن در یک فیلم سینمایی به مراتب راحت تر از کار سریال است و زودتر تمام می شود.

جوان در ادامه به همکاری خود با خداداد اشاره کرد و خداداد گفت: من هم بازی در «پسر آدم دختر حوا» را دوست داشتم و هیچ وقت دلم نمی خواهد در یک ژانر ثابت باشم و‌دوست دارم بقیه ژانرها را نیز تجربه کنم.

خداداد با بیان فعالیت روزانه خود و اشاره اش به ترجمه کتاب کودک‌، درخصوص تربیت فرزندانش گفت: دلم می خواهد سامیار و ساتین از ایرانی ها و اطرافیانشان کمک کردن و احترام گذاشتند را یاد بگیرند و به دیگران کمک کنند. من احساس می کنم در کشورهای دیگر کوچکتر ها به بزرگتر ها کمتر احترام می گذارند. اما خصلتی که دوست ندارم یاد بگیرند دروغ گویی است که سعی می کنم از این خصلت دوری کنند‌.

خداداد و جوان در میانه گفتگو به اجرای مسابقه لباهنگ پرداختند و پانتومیم بازی کردند و پس از آن جوان به زلزله کرمانشاه اشاره کرد و گفت: زلزله چند وقت پیش در کرمانشاه قربانی های زیادی گرفت و اصلا اتفاق خوبی نبود.

خداداد نیز ادامه داد: مادرم مهابادی و کرد هستند واقعا این حادثه برای همه دردناک بود.

پس از یک‌رفت و برگشت رسانه ای، جناب خان با لباس هندی و اجرای قطعه هندی به استودیو آمد و خطاب به رامبد جوان گفت: رامبد تو امشب من را به آرزویم رساندی. من همیشه دوست داشتم بازیگر فیلم شعله را بینیم. جوان از این اشتباه جناب خان خنده اش گرفت و گفت شیلا خداداد ایرانی است و آن فیلم هندی است، ربطی به هم ندارند.

جناب خان در ادامه قانع نشد و در بخش دیگر به ایفای نقش خداداد در سریال «مسافری از هند» اشاره کرد و قسمت کوتاهی از دیالوگ مسافری از هند را به‌همراه خداداد اجرا کرد‌.

خداداد افزود: «مسافری از هند» برای زمان خودش فیلمی خیلی خوب بود و بر اساس تکنولوژی همان زمان ساخته شد، فیلمنامه اش امروز قدیمی شده اما باز دیدنی است. پس از پخش سریال همه فکر‌می کردند من هندی بودم‌ چراکه اسم شیلا در هندوستان زیاد است.

رامبد جوان پس از گفتگو، لوح و‌ تندیس خندوانه را به رسم یادبود تقدیم مهمان کرد و پس از خداحافظی با شیلا خداداد و جناب خان، گرشا رضایی به صحنه آمد و پس از اجرای قطعه ای موسیقی برنامه به پایان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها