فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

دستگیری یک تیم تروریستی / کشف جلیقه انتحاری و چند تله انفجاری

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از گرفتاری یک تیم تروریستی در کمین تکاوران پلیس خبر داد و گفت: در این درگیری مسلحانه، عامل انتحاری گروهک تروریستی به هلاکت رسید.
کد خبر: ۱۱۴۵۲۸۱
دستگیری یک تیم تروریستی / کشف جلیقه انتحاری و چند تله انفجاری

به گزارش جام جم آنلاین، سردار محمد قنبری امروز در گفتگو با فارس از گرفتاری یک تیم تروریستی در کمین تکاوران پلیس خبر داد و گفت: در این درگیری مسلحانه عامل انتحاری گروهک تروریستی به هلاکت رسید و مقادیر قابل توجهی سلاح سبک و نیمه سنگین و یک جلیقه انتحاری و چند تله انفجاری از آنان کشف شد.

وی افزود: تیم‌های تکاوری پلیس در جوار منطقه عمومی مرز سراوان با عوامل گروهک تروریستی ضدانقلاب درگیر و در این عملیات عامل انتحاری گروهک تروریستی به هلاکت رسید.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در صحنه این عملیات، مقادیر قابل توجهی سلاح سبک و نیمه سنگین، چند عدد تله انفجاری و جلیقه انتحاری و مقادیر قابل توجهی مهمات نیز کشف شد.

سردار قنبری با اشاره به اینکه خوشبختانه هیچ‌گونه آسیبی به نیروهای خودی در این عملیات نرسیده است، عنوان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور با گروه‌های تروریستی که بخواهند امنیت و آرامش جامعه را به خطر بیندازند به شدت و قاطعیت برخورد، و اجازه هیچ‌گونه جولانی را به آنان نخواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها