کد خبر: ۱۱۴۵۲۶۳
خرید گل به صورت آنلاین و مطمئن

فروشگاه انلاین گل بلومن اولین اپلیکیشن سفارش آنلاین گل در ایران است. این اپلیکیشن هم اکنون در کافه بازار و گوگل پلی به نام فارسی بلومن قابل درسترسی میباشد. ایده اولیه این اپلیکیشن توسط دو فرد که هر دو در زمینه های برنامه نویسی و کامپیوتر مهارت داشتند شکل گرفت و پس از بررسی بازار های موجود در این عرصه و مقایسه آن با بقیه بازارها اقدام به تاسیس این فروشگاه آنلاین شد.

این فروشگاه بر اساس تقاضای روز افزون افراد برای هدیه کردن گل و یا حتی عرض تسلیت به وسیله تاج گل و همچنین افزایش چشم گیر استفاده کاربران از اینترنت و اپلیکیشن ها برای رفع نیاز های خود شکل گرفت. امروزه میتوان به جرات گفت که استفاده از موبایل و اینترنت از هر زمان دیگری بیشتر شده است و به همین جهت امکان سفارش گل از طریق موبایل را حتی میتوان یکی از ضرورت های بازار دیجیتال امروز نامید. از مزیت های این اپلیکیشن میتوان چهار اصل کلی را برشمرد.

اولین مزیت این اپلیکیشن سعی در راحت تر کردن فرایند ارسال گل است. این بدین معنی است که شخص نیازی به حضور در مغازه گل فروشی ندارد و میتواند از خانه و یا محل کار خود فقط با چند کلیک برای هر نقطه ای از ایران گل ارسال کند. ارسال گل در اپلیکیشن بلومن به صورت کاملا رایگان صورت می پدیزد به همین خاطر نیازی نیست که سفارش دهنده متحمل هزینه ارسال شود. در روز هایی مانند روز مادر و ولنتاین گلفروشی ها بسیار شلوغ و عموما گل ها بی کیفیت هستند به همین دلیل خرید از یک یا اپلیکیشن میتواند کار را بسیار راحت تر کند. این موضوع علاوه بر صرفه جویی در وقت به مشکل ترافیک و الودگی هوا نیز کمک کرده است. البته برخی از گل فروشی ها اقدام به ارسال گل به صورت سفارش تلفنی می کنند اما از انجایی که ارسال گل کار اصلی این مغاره ها نمیباشد، خطر بسیار بالایی وجود دارد که گل ها در راه اسیب ببیند. با این حال بلومن از سیستم ارسال خاص خود استفاده میکنده که با تجربه فراوان در ارسال صد ها دسته و جعبه و تاج گل، سالم رسیدن گل را به مقصد تضمین میکند.

دومین مزیت این اپلیکیشن را میتوان امکان جست و جوی پیشرفته آن و نشان دادن محصولات مشابه در هر بخش نامید. با این کار امکان مقایسه انواع محصولات در طرح ها و قیمت های متفاوت فراهم می اید و سفارش دهنده میتواند بهترین محصولی را که برای سیلقه اش مناسب میبیند انتخاب کند. از فیلتر های این جستجو میتوان به فیلتر قیمت ، مناسبت و نوع محصول اشاره کرد. همچنین با کلیک بر روی هر محصول، محصولات مشابه با آن نیز نمایش داده میشوند.



سومین مزیت را میتوان تنوع در محصولات نامید. بلومن از بین بیش از صد محصول متفاوت در تمامی زمینه ها برای هر مناسبتی به شما حق انتخاب میدهد. چنین تنوعی را در کمتر گل فروشی میتوان یافت به علاوه این نکته که گل یک کالای لوکس و حاوی پیام عشق و یا تسلی شماست به همین جهت بلومن متنی را که شما هنگام سفارش نوشته اید در پاکتی مهر و موم شده قرار میدهد تا اطمینان حاصل کند پیام و منظور شما از ارسال این گل به گیرنده آن میرسد. یکی از کار هایی که بلومن در آن پیشرو بوده است احیا کردن گل های ایرانی است. البته که رز در رتبه یک محبوب ترین گل ها قرار دارد اما فروشگاه بلومن برای اولین بار دست به تولید جعبه و دسته گل هایی صرفا با گل های ایرانی مثل مریم و میخک و داودی کرده است که علاوه بر زیبایی منحصر به فرد دارای اصالتی ایرانی می باشد.

چهارمین مزیت بلومن ارایه محصولات مناسب با قیمت مناسب است. یکی از مشکلاتی که در خرید گل به صورت انلاین وجود دارد قیمت بالای گل هاست. در همین راستا بلومن سعی کرده که تمامی محصولات را با قیمتی منصفانه عرضه کند که تمامی اقشار جامعه بتوانند از پس آن بر آیند. با در نظر گرفتن این نکته که در عین مناسب بودن قیمت این موضوع به هیچ عنوان باعث پایین امدن کیفیت محصولات نخواهد شد.در اخر فروشگاه بلومن برای اطمینان هر چه بیشتر افراد به کسب و کار های انلاین، محصولات خود را ضمانت میکند. به این صورت که اگر به هر نحو محصولات با انچه که در وبسایت دیده شده مغایرت داشت تمامی وجه را به خریدار محصول بازمیگرداند .

منبع : ویرلن

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها