دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی:

فریب سایت‌ های فروش بلیت را نخورید

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به اقدامات غیرقانونی و خارج از نظارت برخی سایت‌های فروش اینترنتی بلیت هواپیما به مسافران هشدار داد که بلیت با قیمت بالاتر از حد معمول را نخرند.
کد خبر: ۱۱۴۴۸۰۰
فریب سایت‌ های فروش بلیت را نخورید

به گزارش جام جم آنلاین، مقصود اسعدی سامانی در گفتگو با ایسنا با اشاره به تعطیلات چند روز پیش‌رو تصریح کرد: با توجه به این‌که دراین روزها تقاضا برای سفر زیاد می‌شود تعدادی از سودجویان نیز تلاش می‌کنند با استفاده از برخی فضاهای موجود نسبت به بالابردن غیرمجاز قیمت بلیت هواپیما اقدام کنند. این در شرایطی است که سایت‌ها و آژانس‌های رسمی و همچنین ایرلاین‌ها قیمت بلیت‌شان را به شکل مشخص اعلام کرده‌اند.

به گفته وی، مسافران می‌توانند با مراجعه مستقیم به مسیرهای ارتباطی با شرکت‌ های هواپیمایی از قیمت نهایی بلیت‌های در نظر گرفته شده برای این ایام باخبر شوند و حتی بلیت‌هایشان را از همان مراجع خریداری کنند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان این‌که سازمان هواپیمایی کشوری به فعالیت سایت‌های فروش بلیت نظارت کامل می‌کند، تصریح کرد: مسافران در صورتی که با نرخ‌های غیراصولی مواجه شدند می‌توانند گزارش رسمی آن را به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال کرده و این موضوع را از طریق ناظران این سازمان پیگیری کنند قطعا در صورت تایید شدن گرانفروشی بلیت برخورد لازم از سوی سامانه‌های دولتی با متخلفین صورت خواهد گرفت.

در طول روزهای گذشته با توجه به فرارسیدن ایام شهادت امام علی (ع) و ارتحال امام خمینی (ره) خبرهایی مبنی بر افزایش غیراصولی قیمت بلیت هواپیما در برخی از مسیرها منتشر شده بود.

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده که مسافران باید خرید بلیت خود را یا از طریق ایرلاین‌ها یا دفاتر حضوری و الکترونیکی آژانس‌های هواپیمایی مجوزدار انجام دهند.

با دستور سازمان هواپیمایی کشوری در دولت یازدهم نرخ بلیت هواپیما ابتدا با برخی تعرفه‌ها از حالت دولتی خارج شد و سپس در مرحله‌ نهایی به آزادسازی رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها