جنجال های دیدار رئال مادرید و لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا ادامه دارد. در این دیدار رئال مادرید با برتری سه بر یک مقابل حریف انگلیسی خود برای سومین بار پیاپی و در مجموع برای سیزدهمین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.
کد خبر: ۱۱۴۴۷۴۸
تهدید به مرگ یک دروازه بان ؛ تو یک «نازی» هستی!

به گزارش جام جم آنلاین ، آنچه که شکست غم انگیز شاگردان یورگن کلوپ را رقم زد اشتباهات فاحش دروازه بان آلمانی این تیم یعنی لوریس کاریوس بود. او روی سه گل رئال مادرید بدترین اشتباهات ممکن را از خود نشان داد و گل های شگفت انگیز دریافت کرد.

کاریوس که یک تنه شکست تیمش را در فینال اروپایی رقم زد اکنون تحت شدیدترین فشارهای روانی قرار دارد و حتی گفته می شود که دوران فوتبال او به پایان رسیده است.

این دروازه بان آلمانی صریحا اعلام کرده که روی هر سه گل رئال مادرید مقصر بوده است و نباید چنین گلهای میخورد.

اما هواداران او را نمیبخشند، او رویای میلیون ها هوادار لیورپول را نابود کرد. اکنون کاریوس در توییتر با تندترین و بدترین تهدیدها روبرو شده است.

بخشی از کاربران او را تهدید به مرگ کرده اند، بخشی دیگر خانواده اش را نشانه گرفته اند و می گویند که خانواده اش را می کشند، بخشی دیگر نیز القاب های توهین آمیزی را به او نسبت می دهند از جمله «نازیِ آلمانی». بر اساس گزارش دیلی میل قرار است که پلیس توییت های تهدیدآمیز را پیگیری کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها