مرد میانسال با تعارف نسکافه و بستنی مسموم، رانندگان را بی‌هوش می‌کرد و اموالشان را می‌دزدید.
کد خبر: ۱۱۴۴۷۳۰
سرقت از رانندگان با نوشیدنی مسموم +عکس

به گزارش جام‌جم، اوایل زمستان سال گذشته مردی با حضور در پلیس آگاهی ویژه غرب استان تهران از مردی به اتهام آدم‌ ربایی و سرقت اموالش شکایت کرد و گفت: مردی را از کرج به مقصد شهریار سوار کردم. مسافر دربستی، خودش را مهندس جا زد و می‌گفت می‌تواند برایم کار دولتی پیدا کند و اعتمادم را جلب کرد. او از دکه‌ای نسکافه خرید که بعد از نوشیدن آن بی‌هوش شدم. وقتی در بیمارستان به‌هوش آمدم، گوشی تلفن همراه، پول، خودروی پرایدم و کارت بانکی‌ام را دزدیده و حتی موجودی حسابم را خالی کرده بود.

بعد از آن، رانندگان دیگری هم از آن متهم شکایت کردند تا این‌که یک هفته قبل مرد دکه‌داری به پلیس زنگ زد و گفت، مردی که چندی قبل دوست راننده‌ام را بی‌هوش و از او سرقت کرده بود، اکنون به دکه من آمده است که ماموران در آنجا حضور یافتند و متهم بازداشت شد.

متهم میانسال به افسر تحقیق گفت: متاهلم و فرزند دارم. از کارخانه تعدیل و بیکار شدم. یک روز از مقابل دکه‌ای رد شدم که فکر سرقت به ذهنم رسید. از تهران سوار خودروهای دربستی پراید، پژو و سمند به مقصد کرج، شهریار و اسلامشهر می‌شدم. قرص‌های دیازپام در نسکافه و بستنی ریخته و راننده‌ها را بی‌هوش و از آنها سرقت می‌کردم.

متهم دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران نزد قاضی رضوانی منتقل شد و به آدم‌ربایی، سرقت و بی‌هوش کردن سه راننده تهرانی اعتراف کرد. در حال حاضر چند راننده هم در پلیس آگاهی غرب تهران شکایتی را مطرح کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها