مرد معتاد که برای گرفتن پول به مغازه مانتوفروشی رفته بود، زمانی که پولی نگرفت، آنجا را به آتش کشید و مرگ خودش را رقم زد.
کد خبر: ۱۱۴۴۴۸۰
خودسوزی مرد معتاد در مانتوفروشی

به گزارش جام‌جم، ساعت 20 و 30 دقیقه سوم خرداد امسال بازپرس دشتبان، کشیک قتل دادسرای جنایی با تماس ماموران کلانتری جامی تهران از آتش‌ سوزی مرگباری در یک مانتوفروشی در خیابان جمهوری مطلع شد. در تحقیقات مقدماتی معلوم شد آتش‌نشانان شعله‌های آتش مغازه 150متری مانتوفروشی را خاموش کرده و جسد مردی میانسال را در مغازه کشف کرده‌اند.

در این مرحله کارشناسان آتش‌نشانی اعلام کردند آتش‌سوزی عمدی است. در تحقیقات از شاهدان مشخص شد، مرد فوت‌شده مدتی در این مانتوفروشی کار می‌کرده که به خاطر اعتیادش آنجا را ترک کرده است.

هرازگاهی به آنجا می‌آمده و صاحب مغازه و کارکنان آنجا از روی دلسوزی به او پول می‌دادند. روز حادثه دوباره برای گرفتن پول به مغازه آمده بود که با جواب منفی صاحب مغازه رو‌به‌رو شد. به همین خاطر با ریختن بنزین روی خودش و اجناس مغازه آنجا را به آتش کشیده بود.

صاحب مغازه نیز به پلیس گفت: من به مرد فوت‌شده پولی بدهکار نبودم و در این مدت که به محل کارم می‌آمد از روی دلسوزی به او کمک مالی می‌کردم. آن شب به او پول ندادم که مغازه‌ام را آتش زد و باعث مرگ خودش هم شد.

با تشکیل پرونده قضایی در شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تحقیقات در این باره ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها