با شکسته شدن حکم قصاص پسر جوان که متهم است روز سیزده بدر، در خانه پدربزرگش پسر دایی‌اش را کشته،وی دیروز بار دیگر پای میز محاکمه ایستاد و ادعای بی‌گناهی‌اش را مطرح کرد.
کد خبر: ۱۱۴۴۴۷۹
محاکمه به خاطر جنایت در سیزده بدر

به گزارش جام‌جم، شامگاه سیزدهم فروردین 95 پیکر نیمه جان یک پسر 24 ساله به نام پدرام به بیمارستانی در لواسان منتقل شد.

آثار بریدگی و جراحت روی بدن این پسر نمایان بود. وی تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما به‌دلیل شدت خونریزی جان سپرد.

در بررسی‌ها روشن شد پسر جوان همراه پدر و مادرش در خانه پدربزرگش در لواسان مهمان بودند که وی با پسرعمه اش درگیر و زخمی شد.

به‌ این‌ ترتیب اشکان 25ساله بازداشت شد و گفت: من و پدرام با هم به خرید رفتیم تا بساط جوجه کباب را فراهم کنیم. وقتی از خرید به خانه برگشتیم پدربزرگم 35 هزار تومان به من داد. ولی پدرام از این ماجرا ناراحت شد.او شیشه‌های خانه را شکست و من به زور او را از خانه پدربزرگم بیرون انداختم. ولی پدرام با شکستن شیشه بالای در سعی داشت دوباره وارد خانه شود که قسمت‌هایی از بدنش دچار بریدگی شد. در این میان پدر و مادر پدرام از اشکان شکایت کردند و مدعی شدند وی با شیشه شکسته به شکم پسرشان زد و وی را کشت.

اشکان در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و به قصاص محکوم شد. اما این حکم در دیوان عالی کشور تائید نشد.

به‌این ترتیب پرونده به شعبه هم‌عرض فرستاده شد و پسرجوان دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اسلامی و با حضور یک قاضی مستشار از خود دفاع کرد.

وی گفت: وقتی پدربزرگم به من پول داد پدرام ناراحت شد. او می‌گفت پدربزرگم همیشه هوای من و مادرم را بیشتر از آنها داشته است. پیش از این در پلیس آگاهی تحت فشار روانی گفته بودم با شیشه به شکم پدرام زده‌ام ولی حالا می‌گویم بی‌گناهم.

.به همین دلیل پدربزرگم از نظر مالی به ما کمک می‌کرد. از وقتی به زندان افتاده‌ام مادرم با پدربزرگم زندگی می‌کند.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها