دادستان کل کشور با انتقاد از فعالیت کلاهبردارانه برخی موسسات مالی و اعتباری گفت: پرونده های مرتبط با این موسسات از دغدغه های اصلی نظام در سه سال اخیر بود.
کد خبر: ۱۱۴۳۵۶۲
دادستان کل کشور: برخی موسسات مالی وعده سود ۷۰ درصدی می‌دادند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری در جشن حمایت از خانواده زندانیان با اشاره به فضیلت های ماه رمضان گفت: ماه رمضان یکی از فرصت های بسیار مهم برای کمک کردن است.توصیه بنده این است که هر قدم خیری باید برای خدا باشد.

وی افزود: در فرهنگ قرآن به ما اینطور می گوید که کار خیر فقط باید برای خدا باشد. یکی از مبطلات عبادت نیت غیر خدایی است.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه بازار داد و ستد الهی بازار داغی است، گفت: خداوند یک بازاری باز کرده که محل دادو ستد است.یک طرف این معامله خداوند و طرف دیگر بندگان است.در قرآن خداوند از موضوع شب هجرت به عنوان یک معامله زیبا یاد کرده است.

منتظری با اشاره به وعده خداوند در سوره الرحمن گفت: خداوند در این سوره می فرماید که «هل جزا الاحسان الا الاحسان؟!».درابن بازاری که خداوند گشوده است نمی‌توانیم واقعیت امر را ترسیم کنیم‌چرا که خداوند مسایل عالم تکوین را با مثال برای ما بیان کرده است.

دادستان کل کشور با اشاره به مسیله انفاق گفت: کسی که در راه خدا قدمی برمیدارد، طبق فرمایش خدا اصلا ضرر نمی بیند.

وی در ادامه‌ و با انتقاد از فعالیت موسسات مالی که کلاهبرداری انجام می‌دادند،‌گفت: یکی از شیوه های کلاهبرداری این موسسات این بود که برخی مدعی بودند تا هفتاد درصد هم‌سود می دادند.یکی از معضلات جدی در این سه سال اخیر که دستگاه قضا و نظام با آن سر و کار داشت،همین موسسات بود.

یکی از دلایل جذب مردم در این موسسات این بود که وعده سود سی تا هفتاد درصدی به مردم داده می شد.

وی افزود: هزاران نفر گرفتار این موسسات و میلیارد ها ضرر شد. اما باید گفت که بازار معامله با خدا اینطور نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها