علاقمندان به فوتبال، دست اندرکاران ، فوتبالیست ها و هواداران فوتبال ما این روزها حال خوشی دارند. آخرین واقعه شیرین و افتخار آمیز فوتبال کشورمان ، قهرمانی تیم ملی فوتسال دختران میهن عزیزمان در آسیاست که موجی از غرور و افتخار را در جامعه و قلب میلیون ها ایرانی رقم زد.
کد خبر: ۱۱۴۳۳۹۲
فوتبال باشگاهی ، سرمایه  ملی ونقش مدیریت شایسته ورزش

این خوشحالی که پیش از این با صعود مقتدرانه و زود هنگام تیم ملی فوتبال به جام جهانی کلید خورده بود ارزش های نهفته در بطن ورزش ما را بیشتر اشکار کرد. این ارزش نهفته و راز موفقیت ها ، حکایت از این واقعیت دارد که موفقیت های پی در پی در فوتبال ما اتفاقی نیست و عقل سلیم و مدیری مدبر سکان ورزش را در دست گرفته و با تدبیر و خاموش ، ورزش کشور را هدایت و مدیریت می کند.

صعود تیم ملی به جام جهانی هنگامی ارزش خود را بیشتر به رخ کشید که تیم ملی فوتبال ما بدون باخت در مسابقات مقدماتی از حریفان پیشی گرفت. در کنار این پیروزی چشمگیر ، موفقیت تیم ملی فوتسال بزرگسالان و کسب عنوان سوم تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات جهانی برگ زرین دیگری در این صحنه بود.

این موفقیت ها در عرصه فوتبال بی تردید در بیست سال گذشته مشاهده نشده و باید با حمایت از وزیر ورزش و سیاست های موفقیت آمیزش ، آنها را قدر دانست و تلاش کرد این موفقیت ها پایدار مانده و ادامه یابد.

این موفقیت ها در عرصه فوتبال ملی در واقع ارتباط مستقیم با فوتبال باشگاهی ما که یک سرمایه ملی و زیر ساخت ملی فوتبال کشور دارد. نگاه به موفقیت های اخیر فوتبال باشگاهی ما این واقعیت را را تایید میکند.

مشکلات مزمن باشگاههای ما در این ایام حل شده و و وضعیت آنان سرو سامان یافته است. دو باشگاه پر طرفدار استقلال و پرسپولیس از جهت ساختار اداری و ترکیب هیئت مدیره اصلاح و تقویت شده اند. این دو باشگاه از بیست سال گذشته درگیر بدهی های خود بوده اند که به طور مستمر انباشته میشد. اما با تدبیر وزیر ورزش هشتاد درصد بدهی آنها به اشخاص حقیقی پرداخت شده است. منابع مالی مورد نیاز آنها نیز از طریق اسپانسرهای غیر دولتی تأمین شده است. کادر مربیگری این دو تیم تهرانی که در قلب همه مردم ایران جای دارند، تقویت شده و مربیان توانمندی برای آنها انتخاب شده اند.

هر کدام از این دو تیم در مسابقات باشگاهی کشور یک جام را تصاحب کرده و خوشحالی را در آحاد جامعه و هوادارانشان تقسیم کردند.

هر دو تیم پیروزی و استقلال از مسابقات گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده و با شکست حریفان خود زو هشت تیم برتر آسیا شده اند و برای استمرار پیروزی با مربیان آنها قرارداد دو ساله بسته شده است.

این کارنامه نشان میدهد این پیروزی ها اتفاقی نیست و دکتر سلطانی فر وزیر ورزش که دارای سابقه طولانی در ورزش کشور از سالهای گذشته است ، شخصأ بر فعالیت های ورزش ملی و باشگاهی نظارت دارد و به خوبی این فعالیت ها را مدیریت می کند.

با توجه به اینکه ورزش نقش مهمی در آرامش و سلامت جامعه دارد و از علائق اصلی آحاد جامعه اعم از پیر و جوان به شمار می رود، حمایت از سیاست های ورزش کشور و مدیریت شایسته آن آقای سلطانی فر ، در واقع کمک به وفاق ملی و ایجاد آرامش در جامعه است که همه به خوبی میدانیم از زمره نیاز های اصلی کشورمان است .

سید احسان حسینی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها