با توجه به تغییراتی که هر ساله توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود، به نظر می رسد که شرکت در کنکور کارشناسی ارشد و آزمون دکترا ۹۸ نیاز به آمادگی کافی دارد.
کد خبر: ۱۱۴۳۲۲۲
برای آمادگی کنکور ارشد و دکتری ۹۸ چه باید کرد؟

دسترسی به منابع کنکور دکتری و یافتن منابع رایگان آزمون کارشناسی ارشد نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است که فقط از طریق مراجعه به مجموعه ی متخصص در این زمینه امکانپذیر است. همچنین باید بررسی کرد که رتبه یک دکتری در آزمون سراسری و رتبه های برتر کنکور ۹۷ چگونه توانسته اند که به این موفقیت دست یابند.

با یک بررسی کوچک و ساده می توان به این نتیجه رسید که برای کنکور ارشد و دکتری باید از همین حالا آماده شد.

بهترین کلاس حضوری کنکور ۹۸:
کیفیت کلاس حضوری کنکور ارشد و دکترا را بر اساس چند عامل اصلی می توان فرض کرد. مهمترین عامل قطعا استاد و کیفیت آموزش او است. یکی از مواردی که هزینه کلاس کنکور ارشد و قیمت کلاس آمادگی دکتری را بالا می برد، انتخاب استاد مناسب برای آموزش است. باید به خاطر داشته باشیم که آموزش در کلاس آمادگی کنکور ارشد و دکتری با کلاسهای دانشگاه بسیار متفاوت است. سابقه ی برگزاری کلاسها نیز در نحوه آموزش بسیار موثر بوده و شما می توانید از اینجا با اولین موسسه کنکور ارشد و دکتری آشنا شوید.

بهترین کلاس مجازی کنکور دکتری و ارشد:
برگزاری کلاس آنلاین کنکور را می توان نقطه ی عطفی در صنعت آموزش کشور دانست. موسسه آموزش عالی آزاد ماهان را می توان به عنوان اولین برگزار کننده ی کلاس کنکور آنلاین در مقطع ارشد و دکتری در ایران دانست. مزایای این نوع کلاسها شامل: کلاس غیر حضوری کنکور، ارزان بودن نسبت به کلاس حضوری، امکان پرسش و پاسخ با استاد، بهره گیری از اساتید کلاس حضوری کنکور و... است.

آزمون آزمایشی کنکور با بالاترین جامعه آماری:
آزمون های آزمایشی کنکور کارشناسی ارشد طی ۸ نوبت و آزمون آزمایشی دکتری طی ۴ نوبت در طول سال برگزار می گردد. به نظر می رسد که این آزمونها که با بالاترین جامعه آماری در آزمون آزمایشی همراه است، می تواند به دانشجو در جهت ارزیابی نقاط ضعف و برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد و داشتن برنامه برای کنکور دکتری ۹۸ کمک نماید.

کتاب های ۱۰۰٪ تطبیق:
این عبارتی است که به تازگی و با مراجعه به نشریات موسسه ماهان مشاهده می کنیم. در ابتدای سال جاری، این موسسه با بررسی کتابهای منابع کنکور دکتری که منتشر نموده و مقایسه آن با پاسخ تشریحی آزمون دکتری ۹۷ ، اعلام نمود که دو کتاب استعداد تحصیلی GMAT و زبان تخصصی TOLIMO با آزمون دکتری ۹۷ دارای ۱۰۰٪ تطبیق بوده که در نوع خود بی سابقه است. همچنین در مقایسه ای که بین منابع سایر دروس و آزمون ۹۷ انجام شده است، مشخص شد که سایر کتاب های چاپ شده توسط این موسسه نیز دارای درصد تطابق بسیار بالایی با کنکور دکتری ‌و آزمون کارشناسی ارشد بوده است.

مهمترین نکته برتری:
اگر بخواهیم به صورت دقیق به بررسی و مقایسه ی موسسات آمادگی کنکور ارشد و دکترا بپردازیم، مهمترین نکته ی تمایز را می توان در ارائه ی بسته مشاوره کنکور دانست. نقش مشاوره کنکور کارشناسی ارشد و مشاوره آزمون دکتری به قدری مهم است که معدود موسساتی مانند ماهان با استفاده از رتبه های برتر کنکور دکتری ۹۷ و رتبه یک کنکور ۹۷ به ارائه‌ی خدمات مشاوره رایگان کنکور می پردازند. این موضوع باعث می شود که دانشجویان جدید نیز بتوانند از راهکارهای قبولی در کنکور دکتری و برنامه ریزی قبولی در کنکور ارشد بهره‌مند شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها