در روزهای اخیر کلیپی با عنوان «رفتار عجیب دیپلمات ایرانی در ترکیه» منتشر شد اما بررسی‌ها نشان می‌دهد، شخص مذکور عضو هیئت پاکستانی بوده است.
کد خبر: ۱۱۴۳۱۲۴
دیپلماتی که سوژه شد +فیلم

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، روز جمعه (28 اردیبهشت 1397)، سران و نمایندگان بیش از ۴۰ کشور در نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی که در استانبول برگزار شد، شرکت کردند.

پس از برگزاری این نشست، ویدیویی با عنوان «رفتار عجیب دیپلمات ایرانی در ترکیه» از یک دیپلمات که پشت سر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در این کنفرانس نشسته، سوژه فضای مجازی شده است. این دیپلمات به طور مداوم و با حالت خاصی در حال خوردن میوه و نوشیدنی است.

پس از انتشار این ویدئو، در ابتدا دیپلمات مذکور از سوی برخی رسانه‌ها، ایرانی معرفی شد که انتقاد بسیاری را برانگیخت اما بررسی عکس‌های این کنفرانس نشان می‌دهد که این دیپلمات ایرانی نیست، بلکه پاکستانی بوده و همراه با نخست وزیر این کشور برای شرکت در نشست سازمان کنفرانس اسلامی به استانبول سفر کرده است.

به گزارش جام جم آنلاین همچنین در رابطه با علت این رفتار دیپلمات مذکور گفته می شود وی روزه دار بوده و در پایان یک روز روزه داری در حال افطار کردن بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها