مجموعه تلویزیونی «رانت خوار کوچک» حسین سهیلی زاده در ویژه برنامه رمضانی شبکه چهار سیما پخش و تحلیل می شود.
کد خبر: ۱۱۴۲۸۹۵
«رانت خوار کوچک» را در «سی سریال» ببینید

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه چهار سیما، شبکه چهار سیما در ماه رمضان امسال با برنامه «سی سریال» سریال‌های منتخب رمضانی تلویزیون از دهه ۸۰ تا امروز را مرور و به صورت منتخب 30سریال را در قالب فیلم سینمایی پخش و تحلیل می‌کند.

بنابراین گزارش، چهارمین قسمت از این برنامه تلویزیونی به تهیه کنندگی حسین مروی در روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه به روی آنتن می رود و در این قسمت مخاطبان شاهد پخش سینمایی «رانت خوار کوچک» و تحلیل این مجموعه تلویزیونی خواهند بود.

«رانت‌خوار کوچک» یک مجموعه تلویزیونی محصول سال ۱۳۸۲ به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده، نویسندگی محمدرضا فاضلی و تهیه‌کنندگی سعید شاهسواری می‌باشد که در رمضان ۱۳۸۲ از شبکه پنج سیما پخش شد.

در داستان فیلم آمده است: روز اول ماه رمضان است. علمشیر صاحب خانه‌ ی اشترخانی به او مهلت می‌ دهد تا عید فطر خانه را خالی کند. اشترخانی برای گرفتن زمین تعاونی به اداره می‌ رود، اما با تعداد زیادی درخواست کننده مواجه می‌ شود. این درحالی‌ است که تعداد زمین‌ ها بیشتر از ۱۰ قطعه نیست. این امر باعث می‌ شود اشترخانی برای تصاحب یکی از این زمین‎ ها به کارهای مختلف دست بزند و …

در این سریال سیروس گرجستانی، داریوش اسدزاده، سیما تیرانداز، آتیلا پسیانی، سحر ولدبیگی، محمدرضا هدایتی، رضا بنفشه‌ خواه، فرهاد بشارتی و رضا توکلی به ایفای نقش پرداخته اند.

«سی سریال» در مدت زمان 90 دقیقه به تهیه کنندگی حسین مروی، عصرهای ماه مبارک رمضان هر روز ساعت 17 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها