عامل درگیری مرگبار در پارک، یک روز بعد از قتل خود را تسلیم کرد.
کد خبر: ۱۱۴۲۸۶۷
نزاع مرگبار در پارک

به گزارش جام‌جم، ساعت 20 و 35 دقیقه چهارشنبه بیست و ششم اردیبهشت امسال یکی ازماموران کلانتری 142 کن با بازپرس مرادی کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از درگیری مرگبار در بوستانی در غرب تهران خبرداد.

در تحقیقات پلیسی معلوم شد پسر 28 ساله‌ای با ضربه چاقوی پسری 18 ساله زخمی شده و ساعاتی بعد در بیمارستان فوت کرده است.

ماموران با تحقیق از دوستان مقتول پی بردند، قاتل فراری آرمان نام دارد‌. پلیس در تعقیبش بود تا این که او روز بعداز جنایت تسلیم شد.

متهم دیروز در جریان تحقیقات قضایی در شعبه دوم بازپرسی گفت: من وخانواده‌ام سال‌ها در حوالی کن زندگی می‌کردیم. پدرم اعتیاد داشت و سرانجام دو سال پیش از مادرم جدا شد‌. من با مادر و خواهرم زندگی می‌کردم. از یک سال پیش هم در دولت‌آباد ساکن شدیم. برای دیدن دوستانم به کن و شهران می‌رفتم. روز حادثه به دیدن دوستانم رفتم که مقتول را در پارک دیدم. با هم مشروب خوردیم که حالم بد شد و به سمت دیگر پارک رفتم. مقتول به سمتم آمد و با چاقو به من حمله‌ور شد که چاقویش افتاد. آن را برداشتم و ضربه‌ای به سینه‌اش زدم. بعد از فرار از طریق دوستانم فهمیدم همان شب مرده است. خانه نرفتم و تا صبح در پارک حوالی کن خوابیدم‌. عمویم تماس گرفت و به مغازه‌اش در مولوی رفتم. خواست تسلیم شوم. ماجرا را به مادرم گفتم و بعد تسلیم شدم.

پسرجوان با صدور قرار قانونی به اتهام مباشرت در قتل عمدی روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها