پس از این‌که چند روز پیش شایعه شد محمد بن سلمان در جریان درگیری‌های مسلحانه درکاخ پادشاهی عربستان در ریاض تیر خورده و به همین دلیل مدتی است در انظار به چشم نمی‌آید، روزگذشته دولت عربستان تصاویری را از او منتشر کرد. این تصاویر هرچند جدید نیست، اما منابع سعودی اصرار دارند بگویند این تصاویر چند روز پیش گرفته شده و مربوط به سفر بن سلمان به مصر بوده است.
کد خبر: ۱۱۴۲۴۴۸
تلاش برای خنثی کردن شایعه مرگ بن سلمان + عکس

به همین مناسبت در توییتی که بدر العساکر، مشاور ویژه محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان منتشر کرد، عکسی از او به همراه محمد بن زاید، ولیعهد امارات و حمد بن عیسی آلخلیفه، پادشاه بحرین دیده میشود که لباس غیر رسمی به تن دارند و به نظر میرسد مهمان عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهور مصر باشند. العساکر در توییت خود درباره عکس نوشته است: دیداری دوستانه میان برادران ادامه دارد... چند روز پیش در مهمانی عبدالفتاح سیسی، رئیسجمهور مصر. به نظر میرسد انتشار این تصویر از سوی العساکر تلاشی از سوی مسئولان سعودی باشد تا به شایعات پیرامون زخمی یا کشته شدن محمد بن سلمان در حادثه تیراندازی اخیر در کاخ پادشاهی عربستان پایان دهند.

شامگاه شنبه، اول اردیبهشت، صدای تیراندازی و انفجارهایی در اطراف کاخ پادشاهی در ریاض شنیده شد که ساعتی بعد مسئولان سعودی مدعی شدند سامانههای پدافند هوایی کاخ، یک پهپاد تفریحی را بر فراز کاخ تشخیص داده و صدای شلیک گلوله برای هدف قرار دادن این هواگرد ناشناس بوده است. با این حال غیبت طولانی محمد بن سلمان و ظاهر نشدن او در انظار عمومی از آن زمان تاکنون باعث شده گمانهزنیهای بسیاری درباره زخمی یا حتی کشته شدن او در شبکههای اجتماعی و برخی رسانهها منتشر شود.البته هیچ یک از رسانههای امارات، مصر یا بحرین خبری درباره این دیدار منتشر نکردهاند و همین امر احتمال اینکه تصویر مربوط به گذشته و پیش از حادثه تیراندازی باشد را تقویت میکند. درواقع همین توییت هم میتواند به دلیلی دیگر برای تقویت شایعات تبدیل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها