شب گذشته اولین قسمت از سری پنجم برنامه تلویزیونی خندوانه همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان به روی آنتن شبکه نسیم رفت.
کد خبر: ۱۱۴۲۲۹۲
ماجرای 2 سال خواستگاری جناب خان!

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، شب گذشته اولین قسمت از سری پنجم برنامه تلویزیونی خندوانه همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان به روی آنتن شبکه نسیم رفت.

رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه خندوانه در ابتدای این برنامه گفت: خیلی خوشحالم که در خدمت شما هستیم و فصل پنجم را شروع کردیم چرا که در این مدت دل تنگ شما بودیم.

وی در ادامه با اشاره به طراحی دکور فصل پنجم خندوانه، بیان کرد: از جایی که موضوع آب خیلی جدی است، ما کمپین قطره قطره را دوباره راه اندازی می کنیم و لوله هایی که در دکور طراحی شده است یادآور کم آبی کشور است. در این فصل اتفاقات فراوان و هیجان انگیزی مثل خواننده شو و بخش های جذاب تدارک دیده شده است و از این به بعد فقط در این فصل سه شب در هفته، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه برنامه داریم و بقیه روزها پژمان بازغی در برنامه کودک شو خدمت شما خواهد بود.

جوان در ادامه شادی برنامه را به پنج نسل از دهه ۴۰ نا ۸۰ تقدیم کرد و سرود ملی ایران را با حضار داخل در استودیوی خندوانه اجرا کردند.

هومن شاهی خواننده و آهنگساز این برنامه از قطعه جدید سری جدید رونمایی کرد و پس از آن به مناسبت شروع خندوانه مهران مدیری و سید مصطفی احمدی تهیه کننده و عوامل دورهمی کیک و یک تاج گل به این برنامه اهدا کردند.

مهران غفوریان کمدین خندوانه در برنامه شب گذشته حاضر شد و به اجرای استندآپ کمدی پرداخت.

در ادامه برنامه جوان به اجرای برنامه خنداننده شو اشاره کرد و از فینالیست مسابقه خنداننده شو میثم درویشیان پور به روی صحنه دعوت کرد.

همچنین عماد طالب زاده با اجرای قطعه های «دستاتو می گیرم» و «تو یک حس قشنگ»به استودیو خندوانه آمد.

جوان در ادامه گفت: ما خندوانه را می سازیم تا در این شرایط، شبی حدود ۸۰ دقیقه به موضوعات آزاردهنده فکر نکنیم و دربرابر مشکلات بایستیم و آسیب نبینیم.

همچنین در ادامه جناب خان پس از دو سال در استودیو خندوانه حاضر شد و گفت: در این سال ها درگیر خواستگاری بودم.

جناب خان در ادامه این بخش با همان لهجه جنوبی ماندگار، اولین قطعه آبادانی خود را اجرا کرد و خطاب به جوان گفت: تا آخرش باهات هستم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها