دیدار برگشت استقلال و ذوب آهن در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری ۳ بر یک آبی‌پوشان به پایان رسید تا این تیم در مجموع با برتری ۳ بر ۲ به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.
کد خبر: ۱۱۴۱۹۳۷
صعود استقلال به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، دیدار برگشت دو تیم استقلال و ذوب‌آهن در بازی برگشت دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۴۵ برابر هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک شاگردان شفر به اتمام رسید تا استقلال با نتیجه مجموع ۳ بر ۲ به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کند.

گل‌های استقلال را در این دیدار مامه تیام در دقایق ۱۱ از روی نقطه پنالتی، ۴۱ و ۶۴ به ثمر رساند و تک گل ذوب‌آهن را نیز قاسم حدادی‌فر در دقیقه ۶۵ وارد دروازه استقلال کرد.

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب‌آهن به پایان رسیده بود اما با برتری استقلال در دیدار برگشت، این تیم توانست در مجموع با حساب ۳ بر ۲ جواز صعود به مرحله بعد را کسب کند.

با صعود استقلال، چهار تیم غرب آسیا در مرحله بعد مشخص شدند. استقلال و پرسپولیس از ایران و السد و الدحیل از قطر، تیم‌هایی هستند که با قرعه‌کشی دوم خرداد، حریف خود را در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهند شناخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها