ویژه برنامه سحرگاهی شبکه سه سیما با عنوان «ساعت ملاقات» از پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه مصادف با اول ماه مبارک رمضان از ساعت 3:15 بامداد روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.
کد خبر: ۱۱۴۱۷۹۷
سحرگاهان شبکه سه با «ساعت ملاقات»

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه سه سیما، ویژه برنامه سحرگاهی ساعت ملاقات به تهیه کنندگی هادی پورحامدی و اجرای شاعر توانمند حامد عسگری در 30 قسمت 60 دقیقه ای میهمان سفره های سحرگاهی مخاطبان این شبکه خواهد بود تا با هم نیایش های ویژه ی این ساعات عزیز را نجوا کنیم و ارتباط خود را با خالق لایزال به اشتراک بگذاریم و همه با هم به قدر وقیمت زمان میهمانی خدا پی ببریم وبخواهیم آنچه که باید وآنچه که شاید.

همچنین تلاش این برنامه نگاهی لطیف به دریایی عمیق است و غور در معانی رسیده در ادعیه، تا بندگی رادرسایه سارعلم علی عالی بفهمیم وراه خود را به ملکوت بیابیم.نجوا کنیم نیازهایمان را به بهترین شکل، قالب وصورت تا سیرتمان دگرگون شود انگونه که باید.

دوربین این برنامه درمیان مردم وبا آنان خواهد بود نجوای عاشقانه آنان را خواهد شنید تا نیازهایمان را متعالی کنیم و پله پله به ملاقات خدا برویم.

برنامه دارای بخش های مختلفی خواهد بود چون صدایت می کنم، نجوای نهانی ادمی با خالق، هرکه در اطراف ماست، بندگی از دیدگاه امیرالمومنین (ع) به روایت استاد دکتر اسماعیلی، داستانک و شاعرانه های عارفانه به روایت حامد عسگری، دعای سحر، دعای ابوحمزه، فرازهایی از صحیفه گرانقدر امام سجاد (ع) و...

محور برنامه در تمامی بخش ها این خواهد بود که خداوند بی نهایت است ولامکان و بی زمان، اما به قدر فهم تو کوچک می شود و به قدر نیاز تو فرود می آید و به قدر آرزوی تو گسترده می شود و به قدر ایمان تو کارگشا و....

گفتنی است؛ پخش این برنامه سحرگاهی از پنجشنبه 27 اردیبهشت آغاز می شود و تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

کارگردان هنری ساعت ملاقات رضا حماسی است و عمار باستان فر کارگردانی تلویزیونی آن را عهده دار است. نویسندگی و اجرا برنامه نیز بر عهده حامد عسگری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها