پسر 21 ساله پیش از این که بتواند از تهران به فرانسه سفر کند، به طور مشکوکی در خانه‌اش فوت کرد.
کد خبر: ۱۱۴۱۷۳۳
مرگ پر ابهام مسافر فرانسه

به گزارش جام‌جم، ساعت 14 بیست و سوم اردیبهشت امسال مردی با پلیس تماس گرفت و از کشف جسد پسر 21 ساله که همسایه شان بود، در آپارتمان طبقه سوم مجتمعی در غرب تهران خبرداد. ماموران کلانتری 140 باغ فیض پس از حضورشان در آنجا مشاهده کردند جسد پسر 21 ساله که تنها در آپارتمان زندگی می‌کرده روی تختخوابش افتاده و کیسه نایلونی روی گردنش قرارداشته و سیمی هم به دور گردن او گره خورده بود.

این مرگ مشکوک به بازپرس سجادمنافی آذر، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. در ادامه او همراه تیمی از ماموران اداره دهم و بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی تهران درخانه پسر جوان حاضر شدند.

بررسی‌های تیم جنایی نشان می‌داد نزدیک به سه روز از مرگ این جوان می‌گذرد‌. پیکر پسر 21 ساله برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد.

ماموران در جریان تحقیقات متوجه شدند در آپارتمان قفل بوده و با آمدن ماموران آتش نشانی باز شده و آنها جسد را در خانه یافته‌اند.

یکی از آشنایان خانواده متوفی نیز به افسر تحقیق گفت: پسر فوت شده فرزند یکی از آشنایان اوست. او از دو سال پیش به تهران آمده بود و در این خانه اجاره‌ای زندگی می‌کرد و والدینش نیز ساکن مشهد هستند. او در حال انجام کارها و دریافت روادید برای مهاجرت به فرانسه بود‌. من گاهی به دیدنش می‌رفتم. در پی تماس خانواده‌اش آن شب به خانه پسر جوان رفتم. زمانی که در را بازنکرد، از ماموران آتش نشانی کمک گرفتم که بعد از باز شدن در آپارتمان با جسد وی رو‌به‌رو شدم و موضوع را به خانواده‌اش خبر دادم.

همسایه‌ها نیز گفته‌های او را تائید کردند و گفتند با آمدن آتش‌نشانان‌ها و ورود آنها به خانه، جسد پسر همسایه کشف شده است.

خانواده متوفی نیز با حضور در پلیس آگاهی به افسر تحقیق گفتند: فرزندشان در حال فراهم کردن مقدمات سفرش به فرانسه بود و نمی‌دانند چطور او فوت کرده است. پسرشان فرد شادی بوده و ارتباط خوبی با دوستان و خانواده داشته است.

در تحقیقات از آنها معلوم شد از سه روز پیش بارها با تلفن همراه و تلفن خانه پسرشان تماس گرفته‌اند، اما او پاسخ نداده به همین دلیل در تماس تلفنی با دوستان، اقوام و آشنایان که در تهران بودند سراغ پسرشان را گرفته‌اند که کسی از او خبری نداشته است‌. سرانجام یکی از آشنایان خانوادگی به مقابل خانه او رفته و جسد را پیدا کرده است.

تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای رازگشایی از مرگ مشکوک مسافر فرانسه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها